Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
www.dekkonline.com ;)

Spørs det at du må ut med omlegging også da...men kan hende det lønner seg uansett ;)

Har lønnt seg for min del, de gangene jeg har brukt de :D

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Angående omlegging og slik når man bestiller fra dekkonline. Østfold dekk i skjeberg legger om 4 dekk i hvilken som helst dim til 500kr ferdig montert og avbalansert :D De har som regel alltid tid iløpet av dagen :D

Veldig hyggelige folk, og veldig behjelpelig med det meste...

Anbefalles på det sterkeste for oss her i området da de kom med det absolutt beste tilbudet når jeg sjekket med de lokale sjappene. fikk Faktisk halve prisen hos østfold dekk enn det jeg fikk fra de fleste konkurenter...

Skrevet
Angående omlegging og slik når man bestiller fra dekkonline. Østfold dekk i skjeberg legger om 4 dekk i hvilken som helst dim til 500kr ferdig montert og avbalansert :D De har som regel alltid tid iløpet av dagen :D

Veldig hyggelige folk, og veldig behjelpelig med det meste...

Anbefalles på det sterkeste for oss her i området da de kom med det absolutt beste tilbudet når jeg sjekket med de lokale sjappene. fikk Faktisk halve prisen hos østfold dekk enn det jeg fikk fra de fleste konkurenter...

Tror jeg betalte 300,- sist for samme jobben.

Skrevet

300 spenn :?::shock: Fælt så billige priser noen får her da, 300kr er jo ekstremt billig. Det er 2-300kr billigere enn dekkonlines omleggingspartnere...

Skrevet

300 spenn :?::shock: Fælt så billige priser noen får her da, 300kr er jo ekstremt billig. Det er 2-300kr billigere enn dekkonlines omleggingspartnere...

Sikker på at Dekkonline's partnere er så billige da?

Skrevet

Sikker på at Dekkonline's partnere er så billige da?

Jepp. De billigste partnerene dem's skal ha 100kr pr hjørne... prisene de forskjellige dekkverkstene skal ha står når man søker etter dekkverksted...

Skrevet

jeg fikk 4stk 215/45-17 ferdig lagt på felg til 3480kr! Merket er Fulda. ligger helt greit på veien virker der som;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...