Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja den blir jo skyhøy :roll:

8fxb2070hut2b57nab9v.jpg

2zja0r7qgtupcv7fmkry.jpg

om jeg ikke tar helt feil så går den der i hjembygda mi på vestlandet, den er iallefall prikk lik. dersom den ikker er din og du netopp har kjøpt den da?

Skrevet

Auda. Får håpe at du kan ta beina fatt igjen snart.

Jeg har en e39 med 215/55/16 på sommerdekk og gode ballongdekk på vinteren. Vil bytte ut sommerdekkene i løpet av våren men er litt skeptisk til så veldig store felger.

Noe som har erfaringer med dette?

Jeg ønsker ikke å foringe komfort og egenskapene på bilen bare for at den ska se kulere ut. I mine yngre dager da jeg kjørte rundt i min gode Ascona GT så hadde jeg 40 eller 45 i profil og det var hardt og ikke særlig behagelig å kjøre med. Det endte opp med at jeg kjørte med vinterdekkene av ballongtypen så lenge jeg kunne. Men den var jo drittkul å se på.

Takker for svar.

Skrevet

hær er min bil med 19 og 20" felg. bilen er senket 50mm forran og bak(supersport)er itillegg senkeskåler forran som senker 15mm. er etter mitt syn alt for høy.bilstein pss9 skal heldigvis på iløpet av helga. :wink:

med 19" bbs felger(nye felger er på gang tror jeg)

wvdhsbsi188lhgr4380a.jpg

med 19" rhfelger som overhode ikke var pent.

meoifsb798x0d9zv2e92.jpg

51_-318517620.jpg

med 20" mania racing felger

05_1194441050281.jpg

synes at 19" er det beste alternativet sett opp i mot komfort. merker veldig lite forskjell mellom 18 og 19"

Skrevet
hær er min bil med 19 og 20" felg. bilen er senket 50mm forran og bak(supersport)er itillegg senkeskåler forran som senker 15mm. er etter mitt syn alt for høy.bilstein pss9 skal heldigvis på iløpet av helga. :wink:

wvdhsbsi188lhgr4380a.jpg

LEKKERT!!! =P~=P~=P~

Skrevet

wvdhsbsi188lhgr4380a.jpg

LEKKERT!!! =P~=P~=P~

næh er ikke fornøyd med di felgene.skal prøve med 2cm spacere på framhjula så blir det kanskje bedre. skjønner ikke at di skal lage felger med et 20 til e39 .blir iallefall helt feil forran

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...