Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som driver med pulverlakkering/sandblåsing ?

Har noen felger jeg skulle fått sandblåst og lakkert hvite.

For en rimelig penge ;)

I nærheten, dvs akershus, buskerud, telemark osv.

Send meg PM

Skrevet

Takk for tips ;)

Har sendt mail til BS for å sjekke pris.

Noen her inne som driver med dette hyl ut.

Skrevet

Hei Wagon

Jeg har hørt om ett firma ved Lierstranda som gjør dette billig og med greit resultat. Var i kontakt med BS-teknikkute på Fornebu.

De skulle ha ett sted mellom 3 og 4 tusen + mva for fire 17" AC Schnitzer felger ihvertfall. Syrevasking, grunning og pulverlakk.

Er veldig interesert i resultatet da :!:, da det er viktigere enn hundrelapper. Gidder ikke å koste på gammal alu tusenlapper når det er blitt relativt rimelig for nye, hvis det ikke blir veldig bra!

Noen med tips og priser her :?:

Pedro

Skrevet

Hei

Hadde håpet på tips fra noen som kjente til dem da jeg har rotet bort tlf nr til disse. Skal prøve å spørre meg fram til hvem det er, da dette skal ligge i nærheten av biltilsynet/ Dekkmann.

Hva koster det på Opems lakk på Ås for å lakkere 4 felger? Noen som har ringt? Greit å sjekke ut priser før en gjør noe!

Sunnås hjulsenter og Bryn dekksenter bare retter.

P

Skrevet

Har fått tlf nr til en som har gjort dette for meg tidligere i slemmestad området.

Skal ringe han i kveld å høre, men sist kostet det ca 1500,- for 4 felger (16") og det er bra pris.

2-3 år siden så kan være litt høyere pris nå, får se.

Skrevet

Hvis det ble bra er jo dette flott.

Det er jo uendelig mye billigere enn 4000 + mva. Skal allikevel sjekke med de på Lier. Jo mere info og alternativer jo bedre. Må bli bra resultat da. Gidder ikke å få sauset ut felgene mine å fly rundt å sparke i dekk å være misfornøyd etter å ha SPART heller. Da betaler jeg heller det som skal til for å få et resultat jeger fornøyd med.

P

• 5 months later...
Skrevet

Hold deg unna BS-teknikk! De lakka 4 felger for meg meg i fjor. Alt for dyrt og et rævva dårlig resultat! Dessuten så var han som tok meg imot sur og frekk! Begynte å banne og rope bare fordi jeg ikke hadde tatt vekk de gamle ventilene på felgene.

Stay away!!!!

Skrevet
Blir kanskje i lengste laget og dra for og få sandblåst og lakkert 4 felger, men veit at Gunnar Hippe er flink på det området..

Og kurant pris, ca 1600,- for et felgsett.

Holder til på Moelv, en drøy times kjøring fra Gardermoen..

http://www.ghippe.no/index.asp?menuItem=27

Går god for Gunnar Hippe ja...Levert 5-6 felgsett til han (18 og 19tommere) og fått meget bra resultat..har også vært borti noen fortauskanter og fargen på felgene holder seg :)

Skrevet

Da har jeg nettopp levert 8 felger til Gunnar Hippe. Virket meget lovende! Gleder meg til å se resultatet! Det var billigere å lakke 8 felger hos Gunnar hippe enn 4 felger hos BS-Teknikk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...