Tom K Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 dette ligger på nett så det er fullt lovlig og lytte til, det som er ulovlig er å benytte seg av info du får ved å lytte.
Snusfenrik Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 er det veldig stille i vestfold eller hvordan er det? har hørt på den i ca 15 min uten å høre noen ting... Nå vet jeg ikke med vestfold, men generellt sett kan det fort gå en del minutter mellom hver gang det blir sagt noe på en vanlig uke dag.. .. på en lørdags kveld i Bergen derimot, da går det fort i ett
vetu03 Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Har hatt dette i et par år nå, og det er helt sinnsykt hvor mye morsomt som blir sagt der.. I helgene pleier det være sinnsykt stor trafikk ihvertfall!! http://www.kjeltring.com/content/view/40/68/
Marius2002 Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 dette ligger på nett så det er fullt lovlig og lytte til, det som er ulovlig er å benytte seg av info du får ved å lytte. Altså ved benytting av informasjon, gjelder da også deling av informasjon med andre? (f.eks. her på bimmers.no)
Tom K Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 Hvis det er radar i strømsveien f eks, så er det straffbart og fortelle det til noen, da benytter du deg av info du har fått ved og lytte, det blir jo også lest opp både navn, personnummer og adresse ganske ofte, en del VELDIG privat info om enkeltpersoner hører man også, du har heller ikke lov til og fortelle det til noen, men ettersom politiradio er lov i Norge så kan hvem som helst lytte
Marius2002 Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Ja hørte de sa opp personnummer og hele navn istad, og fullt rulleblad på følgende. Har glemt både navn og hva som stod på rullebladet nå da, men ja.
gjeewaytee Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Har i Bergen jeg.. koblet opp i bilen fy skam seg, jeg vet hvor du bor
Snusfenrik Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Har i Bergen jeg.. koblet opp i bilen fy skam seg, jeg vet hvor du bor Den går begge veier
gjeewaytee Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Har i Bergen jeg.. koblet opp i bilen fy skam seg, jeg vet hvor du bor Den går begge veier misunner deg den kassettspilleren som du har i der du kan koble til radioen
KalMar Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 politiet har egentlig ikke lov å si person nr og slike ting.. Så det er ofte de sier : ring med på tlf`en osv..
Snusfenrik Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 misunner deg den kassettspilleren som du har i der du kan koble til radioen Er ikke bare bare... CD-veksleren bak tok kvelden for et par uker siden.. nekter å lese cd'er.. og jeg hører ikke på radio! Så da kjører vi retro.. Men det er kjekt å ha koblet politiradio rett inn på anlegget, og det dar bare er et raskt trykk på mode knappen for å bytte bort.. samt bruke rattfjernstyringen for å skru opp om det er noe intressant på politisambandet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå