Yeah_dude Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Jeg vil ha xenon/angeleyes på min e39. Jeg har ikke mye peiling men: Kjøper man bare en ferdig lykt og monterer på? Hvor mye koster dette?
nimitz Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Da må du ikke gå for noe billig kopilykter som enkelte selger. Kjøp Hella men regn med mellom 8 og 10000 kr pr lykt, komplett. Du må nok regn med noe lednings arb men det er ikke så mye.
Haug530D Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 nimitz skrev: Da må du ikke gå for noe billig kopilykter som enkelte selger. Kjøp Hella men regn med mellom 8 og 10000 kr pr lykt, komplett. Du må nok regn med noe lednings arb men det er ikke så mye. Koed selger Hella ombyggingskitt til ca 12-13K må ikke finne på å kjøpe lykter til 10 000,- pr stk.
Bmw101 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Yeah_dude skrev: Jeg vil ha xenon/angeleyes på min e39. Jeg har ikke mye peiling men:Kjøper man bare en ferdig lykt og monterer på? Hvor mye koster dette? Bare glemme å kjøpe i Norge, hvis du ikke skal ha noe kopi eller å betale 12-13000 totalt. Bestill fra en amerikansk side, fra en forhandler i USA - det finner du via ebay e.l. Det koster max 250 USD, for hele settet. Med dagens kurs er det 1600 kr for alle lyktene. Om du får selger til å sende det som gave, så slepper du å betale moms på 25 % av kjøpesummen. Frakten blir rundt 6-700 kr. I tillegg må du betale et gebyr til posten på 220 kr. En jeg kjenner bestilte noen bildeler fra statene og fikk selger til å sende det som gave, da slapp han moms. Jeg skal ordne meg originale angeleyes på min e39, har noe kontakter i statene så er mulig jeg får dem til å sende alt sammen. Ellers så har tenkt meg dit i sommer, så mulig jeg er tålmodig nok å kjøper det der, og tar med meg.
Haug530D Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Bmw101 skrev: Yeah_dude skrev: Jeg vil ha xenon/angeleyes på min e39. Jeg har ikke mye peiling men:Kjøper man bare en ferdig lykt og monterer på? Hvor mye koster dette? Bare glemme å kjøpe i Norge, hvis du ikke skal ha noe kopi eller å betale 12-13000 totalt. Bestill fra en amerikansk side, fra en forhandler i USA - det finner du via ebay e.l. Det koster max 250 USD, for hele settet. Med dagens kurs er det 1600 kr for alle lyktene. Om du får selger til å sende det som gave, så slepper du å betale moms på 25 % av kjøpesummen. Frakten blir rundt 6-700 kr. I tillegg må du betale et gebyr til posten på 220 kr. En jeg kjenner bestilte noen bildeler fra statene og fikk selger til å sende det som gave, da slapp han moms. Jeg skal ordne meg originale angeleyes på min e39, har noe kontakter i statene så er mulig jeg får dem til å sende alt sammen. Ellers så har tenkt meg dit i sommer, så mulig jeg er tålmodig nok å kjøper det der, og tar med meg. Både motortechnik og Koed selger ombyggingskitt til ca 12-13K dette er med kabelsett nivåregulator og mere, altså ikke bare lyktene, får det ikke billigere fra statene, da må du gjerne henvise til en Auksjon/side hvor man får kjøpt dette.
M3cabriolet Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 jeg har et sett med originale xenonlamper til e39 til salgs, plug n play. angeleyesringer er vel mulig å ettermontere billig? send meg pm hvis interessert.
Yeah_dude Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Vil ikke ettermontere angeleyesringer, hørt det blir jalla... Men seriøst, visste ikke det var så dyrt! 20k for to lykter er jo bare galskap... Jeg tenkte å kjøpe uoriginalt, hva er galt med det? Xenonlys koster jo ca 2000, så kjøper jeg en lykt med angel eyes. Hadde regna med å bruke kanskje 5000. bmw101: det med å bestille fra utlandet var veldig interessant... har du noen linker å dele? forresten... hvilke lykter er finest på en svart e39? Svarte eller sølv/chrome? Jeg tror svart blir kulest. Legger ved bilde av de lyktene jeg tenke å kjøpe
Haug530D Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Koed selger Hella Faceliftlykter uten Xenon til 2341,- pr lykt og med Xenon til 3667,- pr stk, dette er da orginale sorte Hella lykter med hvit blink. Ikke velg Krom lykter, det ser helt jalla ut. Koed Hella Facelift u/Xenon www12547 venstre www12548 høyre Koed Hella Facelift m/Xenon www12549 www12550 Hella Xenon ettermonteringsett: Til og med 08/00 www7979 12670,- Fra og med 09/00 www7980 12448,- Dette inkluderer lykter, Pærer, kabelsett, ballaster, motstander og instruksjonsmanual, ar du ikke lyktevask må dette kjøpes utenom. NB! Hella er orginale lykter for BMW!
Yeah_dude Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Skrevet Mars 26, 2009 Blir for dyrt. Er de jeg postet bildet av jalla...? Vil heller kjøpe uroginalt hvis det er så dyrt.
krutte-39 Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 Drit i å kjøp originale med ombyggingskit. kjøp originale Hella facelift lykter UTEN xenon, til rundt 3700,- så kjøper du eit xenonkit her på bimmers.no feks, så har du angeleyes med xenon til rundt 5000 kr, enklare får du det ikkje, selvfølgeli, du har kjangsen for å bli stoppa av biltilsynet, men den kjangsen e minimal, eu kontroll e og en risk, men den risken e verdt det, ekje verre enn at du kan demontere xenon og kjøre gjennom eu og så montere på igjen etterpå. Det e no vertfall mi meining:) Så lenge du ikje har xenon originalt så klart, då blir de kanskje litt meir komplisert...? Men vertfall, her va mitt tips:)
eriklepe Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 du har vel egentlig svart deg selv, på det spørsmålet Sitat Vil ikke ettermontere angeleyesringer, hørt det blir jalla...
M3cabriolet Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 hmm... ettermontere uoriginale angeleyes på originale lamper ser jalla ut, men å kjøpe hele lampa uoriginal, for så å ettermontere uoriginal xenon ser ikke jalla ut? hmm
Haug530D Skrevet Mars 26, 2009 Skrevet Mars 26, 2009 krutte-39 skrev: Drit i å kjøp originale med ombyggingskit. kjøp originale Hella facelift lykter UTEN xenon, til rundt 3700,- så kjøper du eit xenonkit her på bimmers.no feks, så har du angeleyes med xenon til rundt 5000 kr, enklare får du det ikkje, selvfølgeli, du har kjangsen for å bli stoppa av biltilsynet, men den kjangsen e minimal, eu kontroll e og en risk, men den risken e verdt det, ekje verre enn at du kan demontere xenon og kjøre gjennom eu og så montere på igjen etterpå.Det e no vertfall mi meining:) Så lenge du ikje har xenon originalt så klart, då blir de kanskje litt meir komplisert...? Men vertfall, her va mitt tips:) Vet ikke om du så posten min lenger oppe men det er samme pris som Koed tar for Orginale Xenon lykter.
Yeah_dude Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 Hey, må bumpe for å få litt info igjen. Latt dette ligge en stund... Forstått det slik nå at det er best å kjøpe originale Hella facelift lykter uten xenon og så ettermontere xenon? Og så har facelift lyktene angel eyes fra før? Hva er egentlig en facelift lykt, følger det med nye pærer der, så du bare bytter ut hele greia? Jeg er litt noob her...Hehe. Hvor finner jeg billigst? Takker for tips...
Haug530D Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Yeah_dude skrev: Hey, må bumpe for å få litt info igjen. Latt dette ligge en stund...Forstått det slik nå at det er best å kjøpe originale Hella facelift lykter uten xenon og så ettermontere xenon? Og så har facelift lyktene angel eyes fra før? Hva er egentlig en facelift lykt, følger det med nye pærer der, så du bare bytter ut hele greia? Jeg er litt noob her...Hehe. Hvor finner jeg billigst? Takker for tips... En Facelift lykt er med ringer ja, om du får med pærer er jeg ikke sikker på, men mest sansynlig ja, lyktene skal forøvrig være plug and play de ja, kan være du må sette over noe feste greier fra lyktene som står på bilen men dette er piece of cake, kjøper du Hella Facelift får du med en grei monteringsanvisning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå