prixmyo Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Heisann Pål. Ser du har arbeidet ordentlig for å få det resultatet der etter lakkering Men syns jeg ser noen belter til BVèr i noen av bildene dine. Er du Rusta Leir eller? Selv stasjonert i samband i Heggelia Leir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Har nå lest igjennom alle 15 sidene og stor koste meg frå side 1 må gratulere me lakkering sjølv om det er ein liten stund siden nå skjer det noe for tida her da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Takk takk Må bare beklage å si at det skjer svært lite her. Driver å hamstrer inn deler. Ellers så står bilen i Nord Norge og jeg er i Sør, så det blir litt vanskelig. Kommer nok ikke til å skje så mye med den før jul heller grunnet jobb. Ser ut til å bli et mer langtidsprosjekt enn jeg tenkte i starten. Men en får bare ta tida til hjelp. Selv om det kribler i fingra etter både å skru og kjøre E 30 igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Hey. Ser du holder til på bardufoss. Det gjør jeg å faktisk. Hvor er det du står å skrur hen? Må bare si imponerende arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Takk takk hyggelig å høre. Nå har jeg nok ingen plass der oppe å skru lengre desverre. Får finne meg en plass etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 På lørdagen var jeg på BMWCCN treffet på Rudskogen, masse flottet biler og hyggelige folk .Traff blandt annet Kristov, Som jeg kjøpte denne diffen av.http://images.bimmers.no/files/pa5qhvyai6unhjhkg6kb.jpg Usedvanlig mange flotte E 30 der både m3 og mer ordinære . møtte på han du og jah kjøpte selv diff, girkasse og stødgørdel til mitt prosjekt av han har nå lest gjennom alle sidene her, ser ut som det blir bra, bruker lang tid du og men jeg hadde nok bytta dørene istedet for å fikse så mye rust heldigvis er mine rustfrie (kjøpte bil fra nordnorge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Rene julenisse virskomheten på Kristov på treffet ;)Hadde ingen dører på handa eller så stort kontaktnett der oppe. Så ble bare til at jeg pusset dem opp isteden. Gikk jo ann det også men tok masse tid, kunne like godt kjøpt noe andre og brukt tiden på noe annet. Har tatt gått sakte etter lakkeringa,har ikke fått gjort noe med bilen etter det. Jobbet ganske mye med den i perioden før jeg lakkerte den. Hadde jeg hatt tid og mulighet hadde den nok vært mer ferdig enn nå. Men sånn er det jo nå engang. Så da får en bare ta det over langen. Kunne godt tenkt meg å fått tak i komplett m-tech 2 styling og et fint sett sportsinteriør, får være litt våken og se hva en klarer å få tak i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elin88 Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Blir bra detta Pål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hei pål, bra prosjekt dette Prøvde å sende svar til deg på pm angående mtech2 plasten, men den ligger i utboks og vil ikke sendes for en eller annen rar grunn. Send meg en sms på 98008959 så får du i allefall svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Ser ut til at det blir m-tech plast på meg også, lover bra Ligger noen fristende motorer til salgs også nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 6, 2010 Share Skrevet Oktober 6, 2010 Ser bra ut dette her! Imponerende arbeid, kjekt og lese litt om rust sveising! Må nok sveise en del rust på min egen E30 etterhvert og! Stå på, blir nok en flott E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Hei og takk for rosende ord. Rustsveising er et nødvendig onde, må til om man skal holde liv i gammle biler. Blir bra med litt trening. Særlig hvis en har litt hjelp av noen som kan. Bare å smøre seg med tålmodighet å pågangsmot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Hei og takk for rosende ord.Rustsveising er et nødvendig onde, må til om man skal holde liv i gammle biler. Blir bra med litt trening. Særlig hvis en har litt hjelp av noen som kan. Bare å smøre seg med tålmodighet å pågangsmot Hehe, har det på samme vise, er under opplæring i sveising på hobbybasis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Da har jeg hentet m-tech 2 sett hos bring i Oslo. Etter en bra handel med oxygaxe. Fronten må nok flikkes litt på og en av sideplatene er litt vridd. Men får se hva jeg får til med tiden. Trenger et sett med sportsinteriør nå, gjerne i stoff. Gi beskjed om det er noen som vet om et bra sett til 2 dørs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Lest alle sidene dine nå, å dette er bra arbeid, tor det blir fint med m-tech II på denne ja, det fortjener den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå