pål Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Takk takk, tror det blir bra selv jeg. Er en del som må gjøres,men det går seg vel til med tida. Eks Få på noen ordentlige felger og ett flott interiør, shinet motorrommet. Gå over de siste bulkene, Bytte motor, drivverk, bakstilling mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Blir bra dette, fikk bilen min hjem og i garasjen i gårkveld, så det blir litt enklere å sette av tid til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 http://images.bimmers.no/files/6yq37fyyt7fam0m32apx.jpg sånn har jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 fungerer den bra? prøvde å legge ut bilde av Alpina chipen også, men bilde ble for stort. Prosjektet er ikke helt dødt, men har flyttet sørover og bilen står i Bardufoss. Om alt går etter planen får jeg den nedover snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Hvor på bardufoss da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim e30 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Har lest mellom hele tråden nå, ser veldig bra ut detta. Bare og få bilen. Stå på. En ting jeg lurer på, ser du kjøpte ny gasspedal i plast. Hvor fikk du kjøpt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 fungerer den bra? prøvde å legge ut bilde av Alpina chipen også, men bilde ble for stort.Prosjektet er ikke helt dødt, men har flyttet sørover og bilen står i Bardufoss. Om alt går etter planen får jeg den nedover snart. den ligger i plasten ennå hehe men en kompis monterte på en 240 (getrag kasse) og den funka bra der ivaffall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2011 Nærmere bestemt Setermoen. Tror jeg kjøpte pedalen hos koed.no Lurte litt på en justerbar isteden, men får se hvordan denne fungerer først. Gleder meg til å komme igang igjen nå, blir nok ikke gjort så mye. Men mulig jeg får gjort litt før sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim e30 Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Ja, Koed har en plastik pedal som ser veldig lik ut men står at den er til e36. Er den maken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Hei du, litt usikker, jeg ringte inn å ba om å få en ny gasspedal til min bil, og det fikk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 Tro det eller ei, men da har jeg faktisk fått gjort litt med bilen i helga. Har montert gummilistene rundt dørene, bagasjerommet og takluka, frontfangeren er også montert igjen. Låsesylindrene er montert og litt annet småtteri. Bilen er altså klar for sending, gleder meg til å få den på plass nå. I tillegg har jeg demontert 325 baktsillinga, vasket den grundig sammen med motor og fjærbeina. Girkassa er også demonter fra motor. for at dette skal ta mindre plass. Klarte faktisk å få plass til motor girkasse fjærbein og bakstilling på en pall. Girkassa ser ut til å lekke olje ved inngående aksel, i tillegg er det noen som har klart å skrape opp framskjermen og panseret der den har stått lagret. For et flott overraskelse.. Selv om den har stått med trekk over hele tiden. Det som overrasket meg mest er at den startet på første forsøk etter at den har stått lagret i over et år uten å ha blitt startet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Pål det er jo BMW! Hørte av faren din at du den var på tur ned hit. Det blir jo knall. Håper du får gjort litt igjen nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Sant er jo BMW men alikevell Gleder meg til å få den nedover nå, skulle egentlig hente den fredag. Men Autotransport sa transporten var forsinket, så den skal komme i begynnelsen av uka som kommer. Kjipt hadde fått lånt meg bergingsbil fri fra jobb og alt. Men men får prøve å få en dag fri til uka og hente den da. Håper å få gjort litt i vår men får se hvordan det blir. Du vet ikke om noen som leier ut verkstedplass Truls ? Skulle gjerne hatt en plass i Østlandsområdet der det går ann å holde på litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Har fått bilen hjem Møkkete så får vaske den i morgen å se hvordan frakten har gått. Har et spørsmål, bilen starter men må alltid kinne en del før jeg får start, noen som har forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå