miktor Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 er det noken som kan forklare korleis ein får av ryggen på e36 setene. har problem med håndtaket på siden av sete som skal skyve sete heilt fram når en skal bak. heilt løst. antar at det berre har hoppet av feste?? noken som veit meir enn meg? takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Ja. Bare ta et skikkelig tak i toppen på seteryggen og røkk til et ordentlig røkk. Løft deretter ryggen av. Gi meg 3 minutter så skal jeg finne en tråd hvor det står litt da jeg lurte på det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 flottings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=87413 Edit: Jeg glemtjo å spør om det gjelder forsetene eller baksetene "flævt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 forsetene;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Ja men det er baksetene jeg gav link til. Glemte jo å spør om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 er coupe da? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 ja, er nok det. ser ingen skruer eller noke, og sitte ganske godt fast med tanke på skinnet som kommer rundt frå sete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Hmm, prøvde å søke litt i forumet og litt på google men kunne ikke finne noe. Dessverre :-/ Beklager villedningen, du må da for all del ikke røske løs forsetene da! Trodde du mente baksetene først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 hehe går bra det. nei har no ikkje tenkt til det akkurat:) jaja eg får søke litt videre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Tror vel disse henger fast??? Skal du ha ut setet, må du skru ut hele driten fra gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeir E-36 328coupe Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Tenker du på plastikken bak på seteryggen, eller selve seteryggen? Det håndtaket du snakker om kan du trekke rett ut, eventuelt bruke et skrujern å presse med. Funka for meg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 ja kan sei det sånn at begge handtakene på fører og pasasjersete er heilt løse, så får ikkje tatt setene skikkeli fram på ein enkel måte, så eg antar at eg må av me seteryggen ( plastdekselet bak på sete) av for å hekte på ein vaier eller noke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 send meg en pm med emailen din så skal jeg sende deg forklaring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå