sandbuin Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Hei. Er dette en bil å satse på?? http://www.autoborsen.no/ab2/search.wa2 ... ;id=537056 Kommer til å ringe på den om det er noe å satse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Ser jo grei ut på bildene. Forhandleren ligger ikke langt herfra uten at jeg vet noe om dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Kurant bil det der, så jo pen ut og, men jeg kunne ønsket at det var AC på den, er jo 95 mod. Men den har jo gått lite, og ser grei ut, om du klarer deg uten AC så er det vel bare å handle det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 synes denne var svindyr men? er jo en 518.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandbuin Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Vet dere om det er råd å stole på denne forhandleren? ( mange som spoler km. + + + ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandbuin Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 syns den var dyr jeg og.. men virker strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 var dyr, men jeg synes jeg så 93 mod i stedet for 95;) så veldig fin ut. men jeg personlig ville funnet en med litt mer motor. er jo en stor bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Hei! Den bilen er jo alt for dyr da. Selv om den så pen ut li lakken er den uten noe utstyr. Og det er jo en bitteliten motor i den. Få deg iallefall en rekkesekser:) Mye bra til bedre pris på nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandbuin Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2009 Finner ikke noe intresangt dær jeg :S Har sjekket finn.no autodb.no autoborsen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 Lå ute en ganske fin e39 til 50, gått ca 180. Med skinn, klima osv. Den gikk fort da. Denne har en del mer km, men er den vedlikeholdt godt så ville jeg ikke hengt meg opp i km. Har du kjørt 518? Det er 116 hester på en TUNG bil.... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16664326 Ha litt tålmodighet. Det dukker opp gode objekter hele tiden. Jeg brukte 2 måneder før jeg fant min bil, men har ikke angret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mars 25, 2009 Share Skrevet Mars 25, 2009 litt stiv pris for en 518i. hadde heller fortsatt å kikke litt rundt på netten. kommer jo nye biler hver eneste dag rundt om på www.autodb.no og www.finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16743009 ville faktisk heller anbefale denna isteden da. står litt oppover i landet, men i forhold til beskrivelse å kmstand, samt at den så veldig fin ut på bilde. så virker den mer troverdig. e34 stv er tøft. er ikke så alt for mange "hele" igjen av de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Kommer nok til å angre senere om du kjøper en femmer med firer.. for å si det rett ut.. det blir litt i minste laget! Støtter forslag om å se etter en annen e34 i den prisklassen med skikkelig motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandbuin Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 jeg vil ha en 5- serie persjonbil...pris: 30.000 - 60.000 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 26, 2009 Share Skrevet Mars 26, 2009 Bare for å ha sagt meningen min, så hadde jeg aldri kjøpt en 518. Hvertfall ikke en til 50 000,- Bilen ser forsåvidt grei ut ellers, men 50' for en 518 blir for drøyt uansett. Er det revnende likegyldig hvilken motor du har, og du ikke bryr deg om du får mer hester for samme pris, så er saken en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå