Gå til innhold

E46 M3-Stoler i sort skinn el. m/minne vurderes solgt

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

Fra M3 E46 2003 mod.

Sort Skinn

Varmeseter

Elektrisk m/minne

Breddejusterbare (elektisk/luft)

Korsryggstøtte (elektirsk luft)

Pga lite lagringsplass vurderer jeg å selge disse stolene,

når de nye setene kommer på plass.

Denne typen:

fwxdt21asaix4wwe7rh6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat hvor modulen sitter hen er jeg ikke sikker på, men vil anta er det enten er fastmontert enten under eller inni setet eller på ramma eller under setet et sted.

Jeg vet ikke hva setene er verdt på bruktmarkedet, men vil tippe ca 5-6k per stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør meg tanker om at jeg vil ha disse og selge mine...

Din bil har jo gått mindre enn min, så er sikkert litt mindre slitt. Pluss at jeg mangler de to justeringene.

Da har jeg nevnt det iallefall - så annonsen din i full fart her nå bare. Snakkes nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener å huske jeg fiksa dette på en med slik funksjon på jobb... så jeg vil bare legge til at "kompressorer" og ventiler som slipper ut luft sitter inni ryggen på setet.. :)

men er usikker på om kabler til alle funksjonene "ligger klar" i alle E46`er.

men disse frister å kjøpe til vår uansett, for de er RÅ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto nettopp og så på setene inn sidevindu. M3-seter er faktisk skikkelig rå seter. Blir litt trist å ta dem ut, men...

De fleste har jo elektriske seter, skulle vel tro at det er ferdig lagt opp til den ekstra funksjonen da? At det er samme strømkilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en bil kjøpt ny i Norge ligger det nok strøm der klart. Er det importbil så ligger det nok ikke der.

Bare en innskytelse da jeg skal montere elektriske seter i min tyskimport e-39 og der er det ett annet ledningsnett enn andre typen som er solgt ny i Norge.

Vet du forresten om disse er mye problem å få inn i en e39?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JoeNasty: Om M3-stoler går inn i E39 vet jeg ikke, men jeg regner med det er forskjeller på festet som setet sitter på, mye mulig det går an å justere/modifisere det, eller om eksisterende feste passer på denne stolen. (Basert på at de nye setene jeg har bestilt har ramme til E46, står ingenting om at de passer E39).

TommyL: Det måtte vært hvis en annen har en nedslitt førerstol som han ville bytta ut. I utgangspunktet blir det nok å selge det som par.

Setene er forresten hele og pene. De ser ikke flunka nye ut, men er ikke mye slitt. Men førersetet har dessverre noen riper påsitteputen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...