jcvold Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 blir 17" med 225 michelin pilot i år. men skulle kansje hatt noen 18" isteden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 samme som i fjor bare nå har bilen skilt! Hölzel 8x17" Motor Sport, kommer bilder av bilen når den er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 blir nok hvite contoure felger i år også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 *Være med på skrytetråden* Racinhart RS721 i år også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Den bilen din er helt RÅ Hos meg blir det vel breyton flame hvis pengene strekker til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Naaajse felger "E30 er tingen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Naaajse felger "E30 er tingen" du må fjerne grønnskjøret i bilde skal du ha det sort hvitt... ser rart ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Var det jeg fant Vent litt skal jeg finne ett annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Satser på at det ikkje blir de alltid like moteriktige lekablokk felgene denne sommeren og, Må få fatt i noen motorsport felger type dobble spoke. Eventuelt "låne" HappyHenke sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Samme som i fjor her og - "Breyton Spirit" i 20".. Edit: Skrev Inspiration - mente Spirit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super7 Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Intet nytt på 1'ern: Z4'n har fått originale 19" CSL hjul. Legger ut bilde senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 blir nok nye M5 look(husker ikke nr på de) på meg i år ja.. 8.0 18" for 8.5 18" bak.. blir bra det.. Photoshop: Testfelg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Samme som i fjor, og året før og året før det igjen osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Åjasså! Vært i garasjen med mister søreng har vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 har skaffet meg en ny e30 (svart 4-dørs prefacelift) og nye sommerfelger er bestillt i den ville dimensjonen 7,5x15" sikkert for små og kjedelige for de fleste, men jeg synes gamle biler skal ha tidsriktige felger og ikke høg-tom brei-tom i det nyeste designet valget fallt på Ronal LS: et sett litt shabby brock b1 9x16" med ok dekk som fulgte med bilen kommer nok for salg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå