Einar B9 Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Dæven døtte, det hadde vært noe å hatt Hva slags motor står det i denne? Men du mener vel ikke det at du vurderer å selge en original alpina i deler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 sjekk pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hva må gjøres på bilen for å få den strøken? Er det igjen bare lakkering? Noe annet som må gjøres på bilen? Er vel norske skilt på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Åååh, denne vil jeg ha! Den ville vært ubeskrivelig fet med BBS rs og coilovers.. Ja, er det bare lakk som mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Trist om denne blir solgt i deler synes jeg. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Helt enig med Mr Dralle her, for jævlig om denne blir solgt i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnleif Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Sikle, denne må settes i sammen. fortjener ikke å selges i deler. Hmm hva blir lottotalla for i kveld Tar jeg ikke feil kommer denne fra stavanger. Fin bil lykke til med salget Mvh Gunnleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar B9 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Dæven døtte, det hadde vært noe å hatt Hva slags motor står det i denne? Men du mener vel ikke det at du vurderer å selge en original alpina i deler?? Det står en 3,5 12V med 245 hk i den. (Nå ca 260 hk pga DBilas kam) Bilen må bort, så hvis den ikke blir solgt hel iløpet av rimelig tid, blir det dessverre delesalg. Hva må gjøres på bilen for å få den strøken? Er det igjen bare lakkering? Noe annet som må gjøres på bilen? Er vel norske skilt på den? Det som gjenstår er å sveise kanalene og høyre lykteplate, samt å lakkere. Alle nødvendige deler er kjøpt inn - Kun BMW original. Bilen har norske skilter... Åååh, denne vil jeg ha! Den ville vært ubeskrivelig fet med BBS rs og coilovers.. Ja, er det bare lakk som mangler? Den er rimelig fet med BBS RS ja...Følger med et sett med rimelig strøkne 16" BBS RS Split Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Har du noen flere bilder av den evt bilder innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw518X Skrevet Mars 28, 2009 Share Skrevet Mars 28, 2009 Hei Kan du ta kontakt med meg Einar ! 97766441 Bård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg