Umeus Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Hehe, enda en situasjon med politiet Lurer på om politiet er like nysgjerrig i hamarområdet når jeg får min. Rundt 20 juli skal de klare å levere 200'n (har ventet siden tidlig mai). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2009 ser forresten ut til at 100dyse på 100cc var for mye Kor stor forgasser har du? og ka merke? Eg har 110dysa på min 70ccm go kart:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 har prøvd å bli stoppa i mandal. men går faen ikke. setter e mæ i bmwn stoppe de mæ med en gang noen med link til nye dekk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 har prøvd å bli stoppa i mandal. men går faen ikke. setter e mæ i bmwn stoppe de mæ med en gang noen med link til nye dekk ? ,http://ssl.delti.com/dekkonline/start.html Billigaste plassen og handla dekk, gratis frakt , men tar jo litt tid før du får dei då. 2-3veke Ka bmw kjøre du? seie vel litt om kjøringo i bmw`en og ryktene så går rondt der då ... Kjøre sjøl go kart og bmw:p, men e berre go karten di stoppe meg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 må dere betale årsavgift på kart'n deres? regner med at man ikke må det på 50'n men jeg fikk brev om årsavgift nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Betaler vel ikke årsavgift på mopedregga. Jeg har venta 3 mnd. på karten min nå. Har nesten glemt bestillingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 nei men jeg har 100cc'n... drøyt og betale full årsavgift på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Årsavgift for MC er 1675,-, moped er på 390,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 okay takk da er det mc årsagift jeg har fått da, vart litt skremt nå.. trudde jeg hadd fått halv årsavgift bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Lenge siden jeg kjørte moped tydeligvis Så det er samme avgift på lett og tung mc? Noen som vet om går å montere på karten? http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/motorcycle-security-alarm-and-immobilizer-system-with-remote/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 Lenge siden jeg kjørte moped tydeligvis Så det er samme avgift på lett og tung mc? Noen som vet om går å montere på karten? http://www.chinavasion.com/product_info.php/pName/motorcycle-security-alarm-and-immobilizer-system-with-remote/ går fint å montere en slik en ja, gjort det før på mopeder og er samme greia:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 hehe rigga litt igår. resten av delene er til lakk så de er ikke montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 hehe rigga litt igår. resten av delene er til lakk så de er ikke montert kunne funnet en mindre stol hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juli 24, 2009 Share Skrevet Juli 24, 2009 kunne funnet en mindre stol hehe Må ha såpass, helt rå å kjøre,, sitter støpt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Fant noen kule bilder av en ombygd kart på et tysk forum Flere her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå