Umeus Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 kjøpt med trekk til den på biltema, funker fett kosta 300kr tror jeg Hvilken størrelse passer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 kjøpt med trekk til den på biltema, funker fett kosta 300kr tror jeg Hvilken størrelse passer? den største som er til atv, xxl tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 Nåken så e intresert i Go kart 50cc? Kjøpt meg secma 500:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Nåken så e intresert i Go kart 50cc? Kjøpt meg secma 500:p Såpass ja Gratulerer Hvordan er regelverket på Secma'n i forhold til bruk av hjelm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 kjøpt med trekk til den på biltema, funker fett kosta 300kr tror jeg Hvilken størrelse passer? den største som er til atv, xxl tror jeg Thx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Mer info på secma 500 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 3, 2009 Share Skrevet August 3, 2009 Mer info på secma 500 takk http://forbruker.no/bil/tester/provekjo ... 086547.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 hva får noen te og kjøpe noe slikt liksom en failure mellomting av bil og leketøy *smekke narcatis litt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 hva får noen te og kjøpe noe slikt liksom en failure mellomting av bil og leketøy*smekke narcatis litt* Jo da kan eg fortella deg, Mellom der eg bur og der arbeidsplassen min står er det bomstasjon, koster 85kr pr. vei uten autopass, med autopass koster det 51kr pr. vei. har brukt øve 80Tusen i bom til no, og den bomstasjonen som står der er nedbetalt i 2013 og ikkje nåkk me at me har slete me bomstasjon i øve 10år då så hive di opp ein nye på samme strekningen ein aen plass!!!!!!!! Derfor kjøpte eg Go kart (som eg aldri gidde og bruka fordi da regne so jævli for tio). Å derfor kjøpte eg meg ein secma 500. E for dyrt og pendla me bruksbilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Regner jo like jævlig selv om du kjører den secmadingsen? Mangler da tak den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Regner jo like jævlig selv om du kjører den secmadingsen? Mangler da tak den og Tenka seg om to gonga før du svare .... Låv og googla litt . Ditta e bilde av min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Haha, isåfall hadde jeg heller blitt blaut ass.. Den ser jo mongis ut med klær på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Nåken så e intresert i Go kart 50cc? Kjøpt meg secma 500:p hvor mye skal du ha for den 50 cc da? høres ut som et artig leketøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 tenkte meg 10laken:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 funderte på å selge min f-kart 170\200 grunnet huskjøp, noen som er int evnt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå