Wolfeh Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Litt inspirasjon til de som vil leke med politiet/trafikken i en go kart Savner Mario Kart =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Høres jo genialt ut dette, men jeg klarer ikke helt å fatte at det er lovlig. Lurer på hvordan de fikk gjennom det. Vil ha Rage Buggy lovlig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Høres jo genialt ut dette, men jeg klarer ikke helt å fatte at det er lovlig. Lurer på hvordan de fikk gjennom det. Vil ha Rage Buggy lovlig jeg. Disse er jo ikke noe morsom å kjøre lovlig på veien med.. Disse skal jo brukes på jorder/crossbane. Så da spiller det ikke noe rolle om de er lovlig eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Litt inspirasjon til de som vil leke med politiet/trafikken i en go kart Savner Mario Kart =/ var litt bra den der janerik171187:kjøpt meg ny motor til min nå jeg, driver å leter etter en girkasse med framover\bakover som passer så blir det å sette inn motoren. gasgas 300cc 2takt på ca 60hk, går fælt i den atv'n den står i nå ivaffall, hjulløft på alle gir tror det kommer til å gå bra da, med sjåfør så blir det ca 4kg per hest, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 noen her med f-kart som har fått kjørt noe i år a? jeg har hatt på vinterhjula siden forrige snø, og ikke villet kjørt pga passer dårlig på sommerføre med sveisa diff. fikk omsider nye diffen igår, og nye settet med felger så har lagt på sommerdekka på de nå, og skal få byttet tilbake diffen snart, så da blir det kjøring igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Nåken som er intresret i gokarten min? skilt og greie:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Noen som har erfaring med hvordan det er å være lang å kjøre en slik en? Er selv 200cm og aner ikke om jeg får plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Noen som har erfaring med hvordan det er å være lang å kjøre en slik en? Er selv 200cm og aner ikke om jeg får plass jeg er 190, og det funker fett er ikke verre enn å evnt sveise om gass og bremspedalen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Nice Så det er liksom ikke ubehagelig å kjøre selv om man er styggdiger? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Nice Så det er liksom ikke ubehagelig å kjøre selv om man er styggdiger? Hehe tenker du på som i brei og hehe ? er ikke akkurat den tynneste jeg, men funker fett ivaffall, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Nice Så det er liksom ikke ubehagelig å kjøre selv om man er styggdiger? Hehe tenker du på som i brei og hehe ? er ikke akkurat den tynneste jeg, men funker fett ivaffall, Hehe neia, vil anse meg selv som slank, men bare lang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Umeus Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Lenge siden jeg har skrevet på tråden her nå, men har kjørt litt kart i det siste. Morro Har blitt stoppet 2 ganger på en uke av onkel. Er nok litt uvant for dem å se en go kart med skilt, men de er alltid hyggelige og greie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOl Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 noen som vet hvor jeg kan få tak i en 200? har prøvd på skien-motorsenter, men de har ikke noen inne og vet ikke når de får noen inn. Hadde vært sykt digg med en sånn leksak i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 noen som vet hvor jeg kan få tak i en 200? har prøvd på SMC (skien-motorsenter) men de har ikke noen inne og vet ikke når de får noen inn.Hadde vært sykt digg med en sånn leksak i sommer du kan kjøpe min hakke kjørt den på ca 2 år nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOl Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 for hvor mye da? langt har den kjørt? Den virker og alt er fint også? Må ha den fraktet opp til Bodø på en eller annen måte også, men vi får se på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå