Gå til innhold

f kart Go-cart med skilt

narcatis
 Share

Anbefalte innlegg

Kan ikke si meg mer enig. Var jo flere nestenulykker da TV2 hadde en reportasje på en slik doning for et par år tilbake. At dette er lov, og ikke en velbygd E30 med 500hk, er utrolig og egentlig enda en bekreftelse på den norske ikke eksisterende fornuften.

En kompis av meg som har kjørt GoCart i snart 15år fikk forespørsel om å bedømme en slik GoCart i trafikken (dog ikke av denne typen) etter veien en gang, og han hadde aldri vært så redd i trafikken noen gang sa han, enda denne ble testet i ganske moderat trafikk. Det verste var at man samtidig som å være uhyre lite synlig også ikke hadde krefter til å komme seg ut av utrivelige situasjoner, spesielt ut fra kryss ol. Man måtte jobbe på høygir i en slik farkost, fordi ingen forventer at du kommer i noe sånn, og må ta høyde for ALT hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 286
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si meg enig i det som blir skrevet over her... En gocart i trafikken ser

ut som en dødsfelle. Hadde det vært mange av dem på veien så tror jeg

statestikken hadde vist det. Jeg ville nok vært ekstremt forsiktig, og planlagt

nøye i trafikken med en slik.

e ikkje nåke bra aks neil, og trur ikkje da e nåke bra kjøreegenskaper heller. men skal ta turen og prøva ein i måro tenkte eg:p. så kan fortella kossen da va når eg har kjørt ein:p.

Fikk du prøvd en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjørt med den på bildet i traffikken, registrert i norge! det er vanlig moped motor som står i den! en kompis av meg som hadde den.

aldri følt meg så "usett" i trafikken før, du sitter så laft at det er vanskelig å bli sett på lyse dagen! kostet 20.000kr i tr.heim

i7gy6oiigpb656dquh3i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e ikkje nåke bra aks neil, og trur ikkje da e nåke bra kjøreegenskaper heller. men skal ta turen og prøva ein i måro tenkte eg:p. så kan fortella kossen da va når eg har kjørt ein:p.

Fikk du prøvd en?

Jada, var og prøvde ein :) ... men stemme at da e ei dødsfella :wink: ...

var ikkje feste på våte vei i da heila tatt :shock: ,slapp og sladda og jævli vinglete styring :? , men sikkert go og kjøra når du har vendt deg te og kjøra den. men e ikkje nåke og anbefala :lol: ....

Har lakt ut eit bud på den eg prøvde på 10tusen, kan henta den på torsdag om eg vil. Men e veldi skeptisk, 10tusen for et leketøy e jo kje gale. Men trur ikkje da e nåke bra framkomstmiddel te jobb :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du prøvd en?

Jada, var og prøvde ein :) ... men stemme at da e ei dødsfella :wink: ...

var ikkje feste på våte vei i da heila tatt :shock: ,slapp og sladda og jævli vinglete styring :? , men sikkert go og kjøra når du har vendt deg te og kjøra den. men e ikkje nåke og anbefala :lol: ....

Har lakt ut eit bud på den eg prøvde på 10tusen, kan henta den på torsdag om eg vil. Men e veldi skeptisk, 10tusen for et leketøy e jo kje gale. Men trur ikkje da e nåke bra framkomstmiddel te jobb :(

stor motor på den du prøvde a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fatter ikke hva som er problemet :) har en slik jeg.sinsykt gøy å kjøre med.har stått i garagen i 2 år nå da.kjørte 13.000 tusen me den. går vell 75 ca på flata me super lette vekter å eff anlegg..

ka meine du me super lette vekter?:P. du kjøre med 50cc sylinder? fornøyd med go karten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...