narcatis Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 skal du kjøpa ny? snakka med forhandler, dei hadde slutta og selga 100cc og oppøve, berre 50cc da går i no:P. kjøpte meg ein i dag eg;o). 50cc, klar for trimming:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Får disse med hvite skilter i Norge ja Var en kar som kjørte rundt med en sånn en her i Skien forrige sommer! Regner med at jeg ser'n igjen nå til sommern. Så ut som et morsomt leketøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Hvordan er det med forsikring da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 skal du kjøpa ny? snakka med forhandler, dei hadde slutta og selga 100cc og oppøve, berre 50cc da går i no:P. kjøpte meg ein i dag eg;o). 50cc, klar for trimming:D spurte de ifjor jeg å sa de samme da. men har funnet en forhandler somselger både 50,100 og 200. jeg skal kjøpe den 200, er på 170cc ca. koster 35000kr ferdig regga (kjøper en demomodell som jeg sparer 3000kr på) blir vell å hente den rett over påske tror jeg. de må ordne regging av den før jeg kan få den. morteym InnleggSkrevet: Fre Apr 03, 2009 03:47 Tittel: Hvordan er det med forsikring da? sendte mail til selskapet mitt igår, håper på å få svar med forsikringspriser idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 hvem forhandler den 200'n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 ok. ser på ein positiv ting med 50cc, er lett og få seldt til 16åringa eller folk som har møsta bil lappen osv:p. Er ikkje så mången med bil lappen som gidder og kjøpe ein go kart til 30k.. Men dei så har rå og vil ha et leketøy kjøpe jo seg ein 100 eller 200cc, men kjeme fram me 50cc og:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 hvem forhandler den 200'n ? http://www.kudakimotors.com/b/k.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 163,4cc og 13,5hesta. Går an og kjøpa trim te 50cc og få 20hesta:p. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 163,4cc og 13,5hesta. Går an og kjøpa trim te 50cc og få 20hesta:p. men 50cc kan bare kjøre lovlig i 45, mens 200'n kan kjøre så fort den vil (sålenge man ikke bryter fartsgrensa seff) hvis jeg skulle trimma så hadde jeg heller kjøpt 100cc'n pga kan i det minste kjøre lovlig litt fortere enn 45 men er mer ute etter en som går greit og ikke bruker så mye bensin, + liker lyden i 4takter bedre egentlig 2 takter høres så mopedaktig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Ein kompis av meg hadde ein sånn go-cart. Den va rå. Han kjørte den på hvite skilter siden den var registrert som moped. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 greit med totakter, da er det bare å få på plass en 85cc crossmotor 30 hk+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 livsfarlig på veien må den jo være. enk på størrelsesforholdet mellom den å en lorry. vanskelig å få øye på no sånt i blindsona e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 livsfarlig er bare fornavnet spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 greit med totakter, da er det bare å få på plass en 85cc crossmotor 30 hk+ nå passer nå sikkert den motoren på 4takteren og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 jaja Eller jeg tviler egentlig på om noe passer for det er vel en motor med innebygd girkasse med differensial og revers... Hvis du bruker en annen motor så kan du jo brune en stiv aksel men da blir det hvertfall jævlig å kjøre på vått med mindre du har regndekk... også kjøre uten revers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå