Rune89 Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 nokon som veit om ein plass der eg kan få tak i billig orginal lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 koed har vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Er vel et problem å få sendt lakk med posten, såfrakt kan jo bli dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune89 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 eg fant reperasjonslakk på koed.. stifter og spray bokser.. fant ikkje lakk bokser som eg kan bruke til sprøyte.. men det trenger eg heller ikkje. vertfall ikkje no. har du bestilt deler fra koed før.. veit du sånn ca pris på frakt viss eg bestiller nokon spraybokser med lakk, ein bærearm bak og støttestag til stabstag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Er no bare å legge alt i handlekurven det så får du regnet ut hvor mye det blir i frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 så lenge du veit fargekoden så kan du berre stikke ned til ein lakkerer og høre om han kan blande for deg det er billigeren enn over nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Frakt fra Koed for en "normal" handlekurv er ca 150,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Mars 29, 2009 Share Skrevet Mars 29, 2009 Nå har jo GS noe billig frakt greier, ikke sjekka med dem da?` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå