Jan Tore Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Jupp. Hvilket middel kan jeg bruke til å rense toppen og blokka med?
Howrd Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 tja.. har bare tatt toppen før jeg da.. gikk bra det.. Ble dog ikke helt rein, men den renset bort mye.. vet ikke hvordan tettingene i toppen reagerer på dieselen da.. men regner med det går bra.. om det ikke går bra vil det sikkert komme en kommentar om det snart her tenker jeg:p
Bimmerlars Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Har man ikke delevasker synes jeg avfettende såpe og høytrykkspyler med varmt vann funker fint. Blir helt strøken om man holder på litt
Jan Tore Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 De boltene som fester toppen til blokka, er det de som heter strekkbolter?
Larsinnj Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Hør med de som skal plane den om de ikke kan trykkteste den i samme slengen. Da er du vertfall sikker på om den har sprekker eller ikke.
Jan Tore Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 stemmer det Ait Får også høre om de ikke kan trykkteste den ja. Dyre de boltene ja.. Klarte jo å runde en del av dem når jeg demonterte toppen. Men det er vel vanlig å skifte dem når man tar av toppen, eller?
Haug530D Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 stemmer det Ait Får også høre om de ikke kan trykkteste den ja. Dyre de boltene ja.. Klarte jo å runde en del av dem når jeg demonterte toppen. Men det er vel vanlig å skifte dem når man tar av toppen, eller? Ja det er jo strekkbolter, så de bytter man ja, kan ikke strekke de uendelig
BreitBau Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 stemmer det Ait Får også høre om de ikke kan trykkteste den ja. Dyre de boltene ja.. Klarte jo å runde en del av dem når jeg demonterte toppen. Men det er vel vanlig å skifte dem når man tar av toppen, eller? Å håhåhå... Runde strekkbolter er å leke med "livet".. Det er KRISE dersom du ikke får av en bolt liksom.. Da har du gjort det..
|Ole| Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 stemmer det Ait Får også høre om de ikke kan trykkteste den ja. Dyre de boltene ja.. Klarte jo å runde en del av dem når jeg demonterte toppen. Men det er vel vanlig å skifte dem når man tar av toppen, eller? Å håhåhå... Runde strekkbolter er å leke med "livet".. Det er KRISE dersom du ikke får av en bolt liksom.. Da har du gjort det.. Det er jo kjempe kjekt arbeid
Bimmerlars Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Bore av huet. Kjempe kos det høres det ut som. Du må få tak i riktig pipe. Disse blir ikke runde hvis du har rett pipe og den ikke er skadet
BreitBau Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 ja, Torx skal, så lenge du greier å holde pipa på plass og denne er av kvalitet, omtrent være umulig å runde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå