Ryeng1 Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Har selv kjøpt inn flere slike sett på mine biler og har vært greit fornøyd med de. Lyser en del hvitere enn orginale halogenpærer, men ikke i nærheten av Xenon noe man heller ikke kan regne med til 99,- settet. Eneste jeg har å trekke på disse pærene er holdbarheten på noen av de. Prøvd to forskjellige leverandører og det ene settet holdt i ca 2 mnd mens det andre fungerer ennå - brukt i ca 3 mnd. Lysstyrken er omtrent det samme som Halogen pærene syns jeg. Prismessig vil jeg si at dette er billig da disse pærene fort koster 199,- hos forhandler. Legger ved et par bilder så folk kan se hvordan kvaliteten på XenonMatch vs Halogen er Si ifra om jeg skal fjerne bildene Prosjekt34. Montert i grøftelys -> XenonMatch venstre - Halogen høyre H7 pære i fjernlys.
Gjest Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Dette ser jo bra ut Ryeng1. Som sagt.. for 99,- så kan ikke en forvente allverden - men produktet skal være bra iht. det leverandøren min sier.
Sjøbuse Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 får samme greiene på biltema til 119. de har jeg prøvd. og fikk noen hos powerzone før de la ned. og ikke helt fornøyd. 55W pærenble ikke mye hvitere enn vanlige halogan pærer. 100W ble en del hvitere. men de blir så varme at de smelter mye rart. hadde de i opelen i 1-2 år uten problem. kontaktene er svarte bare. og i E38 ble kontaktene svarte og missfargede etter 1 mnd og var på vei til og smelte. ble også advart mot smelte fare på 100W av en nettbutikk.
Gjest Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Denne leverandøren selger iallefall 10000+ par i året, så det kan jo ikke være trash akkurat.. men vi får se:) Billig er det iallefall! Og om du kjøper flere kan jeg gi bedre pris:)
Ryeng1 Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 får samme greiene på biltema til 119. de har jeg prøvd. og fikk noen hos powerzone før de la ned. og ikke helt fornøyd. 55W pærenble ikke mye hvitere enn vanlige halogan pærer. 100W ble en del hvitere. men de blir så varme at de smelter mye rart. hadde de i opelen i 1-2 år uten problem. kontaktene er svarte bare. og i E38 ble kontaktene svarte og missfargede etter 1 mnd og var på vei til og smelte.ble også advart mot smelte fare på 100W av en nettbutikk. Dette er IKKE samme opplegget bare så det er sagt. Biltema har mye bra saker, men akkurat på pærefronten så er disse relativt dårlige. Iallefall de jeg har kjøpt har vært veldig bra og regner heller ikke med at tråd-starter her bestiller opp slikt hvis det ikke hadde vært for at produsenten har solgt en del slike. Blir spennede å se hvordan disse funker!
Gjest Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Tror nok at kvaliteten på pærene er noen hakk over biltema sine ja:)
Gjest Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Da er dette lagervare:) Tar kontakt med alle som har bestilt iløpet av uka.
Nitrosys Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Hei, Har hørt rykter om at slike pærer kan gi problemer med el nettet i bilen. Er det noen som kan bekrefte/avkrefte dette? De trekker jo litt mer strøm enn vanlige pærer går jeg ut ifra.
Gjest Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 Det tviler jeg på.. har brukt lignende pærer i lang tid uten å få noe bivirkninger av det. Pærene er på lager! Skal gå igjennom bestillingene for å få bekreftelser. Flere som vil ha:)? Prisen i webshop er høyere så dette er godpris til bimmers-medlemmer:)
Gjest Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 Sendte en epost til leverandøren nå.. håper på raskt svar så skal du få vite det. Til informasjon så er pærene ikke CE merket på boksen. Leverandøren sier at pga den høye lysstyrken og lysintensiteten så klarer de ikke CE-kravene.
Gjest Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 Nå har jeg snakket med leverandøren og de sier at Kelvin ligger på rundt 6-8000k i de pærene.
Muren Motorsport Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 Men som jeg spurte om tidligere i tråden.. Ingen E-Merking på pæra? altså ulovlig? jeg kjøper pærer me deg viss E'n er der. Har fått en irriterende mangellapp på ikke godkjente H4 pærer før.. Vart dyre pærer da jeg måtte ta meg fri fra jobb for å fare på vising..
Gjest Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 Hehe.. da får du kjøpe noen vanlig pærer:) De pærene her er et godt alternativ til vanlige Xenonkit. Lyser meget bra! Får også inne E-merkede pærer, men de er ikke like skarpt/hvitt lys i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå