Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skjer *støtt og stadig* at det kommer stein mellom bremseskjoldet på forskjellige steder. Dette skjedde også støtt og stadig på den forrige E39-en min, så jeg regner med at det er forholdsvis vanlig.

Lyden er jo ekstremt irriterende, så jeg lurer på om folket har noen gode tips til hvordan man kan få fjernet steinene, og eventuelt hvordan man kan unngå det i utgangspunktet?

Skrevet

Vært en del tråder om dette uten at det har kommet frem noe fornuftig annet enn at felgenes utforming trolig har mye å si.

Har selv ikke opplevd dette på lang tid!

Skrevet
Vært en del tråder om dette uten at det har kommet frem noe fornuftig annet enn at felgenes utforming trolig har mye å si.

Har selv ikke opplevd dette på lang tid!

Jepp det skal være en del tråder om dette, på vinterfelgene mine er ikke dette ett problem, men når jeg får på Rondell felgene så er det ett problem.

No4 her skal visst hjelpe:

http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 2G3F1T1D12

Skrevet

jeg erfarte med min E39 at det hjalp å stoppe et sted for å så rygge :S da forsvant steinen som oftest med en gang..

Skrevet
jeg erfarte med min E39 at det hjalp å stoppe et sted for å så rygge :S da forsvant steinen som oftest med en gang..

Joda men dette blir jo bare en midlertidig løsning

Skrevet

Joda men dette blir jo bare en midlertidig løsning

sånn sett, ja det er jo det.. har ikke hatt dette problemet med noen av E46 jeg har hatt dog..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...