Dirty Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Ja, hvor skal jeg begynne henne, kort og enkelt Politiet hater meg og min røde BMW, det er ikke tvil om noe annet. Jeg kan ikke kjøre en eneste helg uten at de stopper meg, skal prøve å forklare litt, for lurer rett å slett på om det er lov det de holder på med ? kan gi noen eksempler. Ene dagen, jeg kjører fint og fredelig , møter politiet, tenker ikke noe mer om det. så plutselig bak meg full sirene de blinker og herjer med lysene , skulle tro e hadde drept noen. jeg blinker til siden og en politi mann kommer løpende mot meg. da skulle de ha rutinekontroll virka det som. ( dette var på lysedagen også ) alle lys og div div div. jeg manglet såklart et bremselys og et blink lys, jeg hadde vært å kjøpt nye pærer, som jeg skulle hjem å . disse viste jeg politimannen, men ikke faen om det hjalp, så jeg fikk 2000 i bot for bremselyset. det skal sies at denne politimannen har gitt meg bremselysbot 2 uker før også.da med min arbeidsbil. så 2 dager senere blir jeg stoppet igjen, hadde ikke kjørt forfort ellerno, full kontroll igjen, hadde fikset alle feilene så 0 bot. så kommer helgen. jeg blir stoppet igjen. etter meg med fullelys og blålys, e har ikke kjørt forfort eller brytt noen regler. joda de går rundt bilen sjekker alt av dekk osv. så presterer den ene politimannen å sie. motoren din kan sprenge det luker olje når gir gass. den ene politimannen lyser med lykta rett i tryne på dama, "hva heter du" og bla bla . har de noe med det å gjøre? jeg sier har du noe med det å gjøre. det hadde han vist. jævla sure faen. slapp unna uten bot. så var det neste helg. vi hadde stått parkert ved siden av e39 riksveien her i mandal. jeg kjører ut på veien, en lastebil blinker med lysene. jeg hadde glemt å ta på lysa bare ringene. tar på lysene, og møter politiet akkuratt nå. kjører opp på verkstedet en liten tur. og når e skal kjøre hjem igjen( dette er da meg å dama igjen) så har de parkert nede i bakken og sperra veien. NÅ skulle de ta meg de hadde sett jeg hadde kjørt uten lys. jeg forklarte saken , men de ga meg bot på 2000.- jeg nekta å motta bota, så nå skal jeg i retten å greie for dette her, dette er noen av hendelsene de siste ukene, skal sies at det er samme politimann vær gang nesten. har de lov til slikt? snart anmelder jeg mandal politikammer for trakasering og personforfølgelse
Bimmerlars Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Hadde anmeldt politimannen for personforfølgelse. Ikke at jeg kan regelverket til punkt og prikke, men det her høres ut som trakasering. Han drømte sikkert om bimmer coupe i sin ungdom, men så ble det vel med en kjip gnager og nå skal han ta igjen
Kobar Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 For å være helt ærlig, så kom ikke dette som en bombe hehe... Har selv hatt politi på nakken når det gjelder villmannskjøring, og jeg hadde i tillegg vitner som var mot meg.. mn slapp unna med advarsel etter en tur i avhør..
Dirty Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Hadde anmeldt politimannen for personforfølgelse. Ikke at jeg kan regelverket til punkt og prikke, men det her høres ut som trakasering.Han drømte sikkert om bimmer coupe i sin ungdom, men så ble det vel med en kjip gnager og nå skal han ta igjen hehe ja garantert, men han er bare noen år eldre en meg tror jeg, og jeg er ikke gamle karen så han drømmer vel enda om bmw coupe
Bimmerlars Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Haha ja kanskje det. Men klart, kjører du alltid gris og folk anmelder og holder på så får man slik oppmerksomhet til slutt
Clerion Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Hadde anmeldt dem, herregud for en oppførsel, kan virke som om de HATER ungdom. Slike skulle ikke hatt lov til å vært på veien. Gammal skrukk eller aspirant? En kompis av meg nådde igjen en politibil, ble liggende bak, begge kjørte opp fra riksvegen og til sentrum, etter en times tid når han skulle hjem igjen var det plutselig blålys og full fi##e bak ham, han stoppa, ut av politibilen spratt det en sprett som kom løpende og hysterisk sa han hadde kjørt for fort før på dagen Gammel`n som var med bare av han andre politifyren, endte med 0 bot, 0 muntlig tilsnakk, ingen ting.... Hva faen er vitsen med slikt? Noen skulle bare ikke hatt den makten de faktisk har påtatt seg å ha. Bare anmeld det, du har grunnlag nok.
Ad|oS Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Høres ut som personforfølgelse ja, men de har vel faktisk lov til å stoppe deg om de vil det. Er jo faktisk "lovens håndhever" det er snakk om Du får bare ta deg sammen en stund fremover å kjøre fint og ha kjøretøyet i forskriftsmessig stand slik at de ikke har noe å ta deg for. BTW: Du har selvfølgelig ingen mistanke om hvorfor de kan være litt spesielt etter en rød E36 coupe?
Dirty Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 For å være helt ærlig, så kom ikke dette som en bombe hehe...Har selv hatt politi på nakken når det gjelder villmannskjøring, og jeg hadde i tillegg vitner som var mot meg.. mn slapp unna med advarsel etter en tur i avhør.. jeg er nok ikke den snilleste bilen i gata, når e kjører rundt med sperre diff og 15" spinnefelger hele sessongen men likavell de har jo aldri tatt meg for noe slikt. hva de har hørt er jo noe annet. men hvem tror vel på rykter ?
Snusfenrik Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Minner meg om når jeg kjørte e36 før i tiden.. fikk jo aldri fred! Stoppet flere ganger i uken av alt som var av politi! Var aldri noe gale, skulle bare sjekke meg. Sjanseløst.. måtte til slutt ta det opp med politiet her, via politi veteran som er venn av familien. Ordnet seg da.. Blir fort sånn når en er gutt og kjører bmw.. nei det der må du få gjort noe med!!
Dirty Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 Hadde anmeldt dem, herregud for en oppførsel, kan virke som om de HATER ungdom. Slike skulle ikke hatt lov til å vært på veien.Gammal skrukk eller aspirant? En kompis av meg nådde igjen en politibil, ble liggende bak, begge kjørte opp fra riksvegen og til sentrum, etter en times tid når han skulle hjem igjen var det plutselig blålys og full fi##e bak ham, han stoppa, ut av politibilen spratt det en sprett som kom løpende og hysterisk sa han hadde kjørt for fort før på dagen Gammel`n som var med bare av han andre politifyren, endte med 0 bot, 0 muntlig tilsnakk, ingen ting.... Hva faen er vitsen med slikt? Noen skulle bare ikke hatt den makten de faktisk har påtatt seg å ha. Bare anmeld det, du har grunnlag nok. de hater bilen min og at jeg er ungdom, ikke tvil om noe annet. nå skal jeg i avhør så skal ta alt opp da. og da blir det en anmeldelse vis de ikke lar meg være i fred. klart de kan stoppe meg når jeg har gjort noe galt. men uten grunn ? da har de ALT for lite å finne på liksom poltiet her i mandal, de klarer ikke engang å ta skurkene selv om de har navnene på personene
Torbjørn E39 Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Et lite tips også er om du ser du mangler et lys pga defekt pære, kjøp ny pære å sett den i med en gang, de tolker det som ikke i forskriftsmessig stand når du vet du mangler lys og kjører likevel. Men synes også de har vært veldig på deg da, skal jo ikke være slik. Mulig det er en relativt fersk politimann som virkelig er på hugge, de biter seg fort fast i enkelte biler og tror de gjør samfunnet en stor tjeneste ved å operere slik de gjør. Tar vel ikke lange tida før han ser at det ikke er mulig å fortsette slik i det lange løp. De blir fort lei av å være på hugget hele tida på jobb. Da nedprioriterer de slike ting for å ta verstingene. Har selv opplevd å bli stoppet pga manglende lys pga defekt pære, ble bedt om å kjøre rett på bensinstasjon for å bytte pære. Han ble litt sur da jeg bemerket at deres bil også manglet et kjørelys fremme. De fulgte meg til nærmeste bensinstasjon hvor jeg kjørte inn for å kjøpe ny pære, men gjorde de det neida de fortsatte videre med et framlys....
wabby Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Jeg ville gjort det enkelt. Kjør opp til stasjonen og ring dem ut hver ettermiddag du skal ut og kjøre og spørr om de kan sjekke bilen din. Ser du dem, så stopp dem og be dem sjekke bilen. En annen ting, er at dersom du blir stoppet så kan du be om navn at onkel blå. "hva er navnet ditt?". Han kommer sikkert til å være litt frekk tilbake da, men stå på ditt. Og så fortell at du føler at dette er nesten personforfølgelse og vurderer anmeldelse. Uansett, lengesiden jeg har blitt stoppa så kommer gjenerne til Mandal en tur for å råne litt. Gjør meg ingenting Skal dit uansett snart for å hente ny fanger og speil.
bad_ip Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Ikke spør om navn... noe de ikke kommer til å gi ut. Be om tjenestenr. Dette er de pliktig til å gi. Da vet politiet hvem det dreier seg om når du anmelder tjenestenummeret.
///Mysild Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 hahaha måtte jo være deg som kom utfor dette... men vi har jo alle sett (i hvertfall vi på sørlandet) at du er glad i å ha høy fart på bakdekka kontra framdekka hehe... men uansett... jo, de har lov å stoppe deg, men når det nærmer seg 4 ganger i uka, blir det litt overkill ^^ du får jo bare kjøre fra dem med den "oljeluktende" bilen din hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå