skillbill Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Avisene overdriver nesten alltid, men ingen røyk uten ild!
Tom K Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 .Blir vel fotgjenger en stund da kanskje. Utforkjøringer Ved ileggelse av straff for uaktsom kjøring, eventuelt kombinert med for høy hastighet etter forholdene, og denne har medført utforkjøring, bør tap av førerett fastsettes fra 6 til 12 måneder. kjenner du kim? (dirtydicky) nei Var du der? nei sett ulykkestedet? nei ikke noe morro får han dette så ikke noe vits og lange ut.. han er ikke dum! Kjenner hverken fyren eller stedet, men jeg vet hvordan politiet resonerer når de beslaglegger førerkort, de driter tynnt i om han har kjørt i 35km/t ....han har ikke annpasset farten etter føre og forhold og har kjørt av veien og havnet på taket....skjønner du hvor jeg vil hen ??
Mexos Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 .Blir vel fotgjenger en stund da kanskje. Utforkjøringer Ved ileggelse av straff for uaktsom kjøring, eventuelt kombinert med for høy hastighet etter forholdene, og denne har medført utforkjøring, bør tap av førerett fastsettes fra 6 til 12 måneder. Slike ting syns jeg folk kan spare seg for. Folk kan tenke hva de vil, men er ikke alt som er nødvendig å skrive på internet. Jeg krasjet selv i februar og ble da nesten angrepet av folk når jeg delte min historie og flere sa at jeg kom til å få skylda osv. Viste seg når saken var ferdig at motparten fikk skylda og at jeg ikke hadde gjort noe galt. Så å spekulere på ting man ikke kan, og leke både politi, jurist og forsikringsansatt kan folk bare droppe. Man er uskyldig til det motsatte er bevist så støtt nå heller opp folk kontra å tråkke på folk som ligger nede. Er faktisk psykisk slitsomt å være ut for slike ulykker også. Jeg vil tro Dirtydicky nå sliter litt med kognitiv dissonans, samt er oppgitt både at bilen hans er ødelagt og at han muligens er skadet. Så å skrive dritt til han her inne er totalt unødvendig!
Tom K Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 hehe ja nå er han jo her inne og spør om hva som vil skje hvis man kjører med sveiset diff da, det som var diskusjonen her var at POLITIET (ikke jeg) tenker alltid ganske ensporet og kan beslaglegge i hytt og gevær så fort de har mulighet, det at bilen ligger på taket er automatisk et tegn på villmannskjøring i en politimanns øyne, (ikke i mine) og det er alltid greit og se litt negativt på det selv, da blir man jo bare positivt overrasket når det går bra, har selv mistet lappen flere ganger i min karriære så jeg vet hvordan det er men nå er det vel 20 år siden sist, det er også ren rutine at førerkortet beslaglegges så lenge det er personskade
Lars89 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Ingen som tok lappen min når jeg smalt Ikke hørt noe fra politiet heller
Torbjørn H Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Tråden om ulykka var stengt, så jeg spør her. Om det ikke var noe sladding eller rådyr inne i bildet, hva var det som forårsaket det hele? Beklager om noe har gått meg hus forbi, men fikk bare med meg synsing og gjetting i begge trådene.
Dirty Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Tråden om ulykka var stengt, så jeg spør her. Om det ikke var noe sladding eller rådyr inne i bildet, hva var det som forårsaket det hele? Beklager om noe har gått meg hus forbi, men fikk bare med meg synsing og gjetting i begge trådene. grunn til at den ble stengt, pass dine egne saker
Jay-O Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Tråden om ulykka var stengt, så jeg spør her. Om det ikke var noe sladding eller rådyr inne i bildet, hva var det som forårsaket det hele? Beklager om noe har gått meg hus forbi, men fikk bare med meg synsing og gjetting i begge trådene. grunn til at den ble stengt, pass dine egne saker Ja, at du dreit deg ut og syns det er for flaut å takle?
Dirty Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Tråden om ulykka var stengt, så jeg spør her. Om det ikke var noe sladding eller rådyr inne i bildet, hva var det som forårsaket det hele? Beklager om noe har gått meg hus forbi, men fikk bare med meg synsing og gjetting i begge trådene. grunn til at den ble stengt, pass dine egne saker Ja, at du dreit deg ut og syns det er for flaut å takle? For det første kjenne e ikkje dæ, så kunne ikke brytt mæ mindre. men å sitte å lese om folk som tror og tror og tror. vi kan heller snakke om det når saken e ferdig, nå blir det ord mot ord, ser ikke vitsen i det. uansett hadde ikke denne tråden noe med ulykka å gjløre, så Hold dere til topic vis dere skal si noe
Tom K Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Det står vel ingentin direkte i lovverket ang sveiset diff, men bilen vil jo forandre adferd i svinger og da spesielt på glatt underlag, det finnes sikkert en paragraf om forskriftsmessig stand eller noe som blir brukt, det finnes jo heller ingen egen paragraf mot burning, her heter det at det er forbudt og slippe ut unødig støy, røyk eller gass hehe
Christer Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 vondt som faen i huet gjorde det i hvertfall.. å få ett bmw tak trødd nedover øran er vondt! men men shit happens.. når skal vi begynner å pelle bilen kim? jeg kan rive på sia mi der alt blodet er så slipper du det:P
Dirty Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 først må jeg få den igjen, de vil ikke gi meg den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå