Gå til innhold

Min 2002mod E46 Cab, Nytt mtech S.2

Share

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å anskaffe Xenon lys i grøftelysa.

Spørsmålet er om jeg skal kjøpte originale lykter fra gsbildeler, eller om jeg skal kjøpe et sånt kit som selges overalt.

Noen som har erfaringer med disse originale? Er de penere enn et sånt kit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått satt på ny hekkfanger og nye sideskjørt. Lakkerte også opp frontfangeren siden d hadde stått på clupsport splittere på den, var blitt ripete rundt der.

Sideskjørtene ble meget dårlige, siden passformen ikke var noe særlig. Nye originale M-tech skjørter ble bestillt på mandag, og håper å ha d klart til helgen.

Fikk lakkert nye øyelokk også, men da jeg tok av de gamle, så så jeg hvor blanke lykteglassene egentlig er, så jeg skal anskaffe nye før jeg setter på de.

Dårlige bilder og skitten bil, men slenger opp noen likevel.

Må si jeg synes bilen ble mye mer stilren i forhold til da rieger utstyret sto på. Det er min mening da, liker å ha litt originalt utseende.

Bare så det er sagt, den skal i fremtiden ha et justerbart senkesett, den trenger litt mer bakkekontakt.

DSC_0052.jpg

DSC_0053.jpg

DSC_0054.jpg

DSC_0055.jpg

DSC_0056.jpg

DSC_0058.jpg

DSC_0060.jpg

DSC_0061.jpg

DSC_0062.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

helsiken! :shock: dette er virkelig en av de feteste bilene jeg har sett på lenge gitt!! 8) Har selv vært på leiting etter E46 Cab men aldri funnet noen pene med tanke på pris, så planen er og spare nå og kjøpe meg en E46 cab i vintertiden en gang når de kanskje blir litt biligere :roll: og når jeg kjøper en så er dette virkelig forbilde for min bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble sikkelig lekkert med full M-tech. Jeg ville montert på splitterne igjen, for de gjorde fronten mye mer aggressiv. Håper som sagt vi får se bilen på et av bimmerstreffene her i Trondheim i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...