paukri Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 ja det er en veldig god bil... må bare få tak på m-bakfanger og shadowline lister rundt vinduene også nå så blir det bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Kul e39 Vedder på at du kommer til å kose deg i sommer Størrelse på felga? (bredde, dim på dekk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 kjempebil så og si lik min jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Kul e39 Vedder på at du kommer til å kose deg i sommer Størrelse på felga? (bredde, dim på dekk) det er 8,5x19 med 235/35 foran og 9,5x19 med 265/30 bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Mai 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2009 Da var bakfanger også handla bare å få lakkert den! gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2009 da var endelig bakfanger og effekt potte på plass, legger ut ett bilde nå, så skal jeg få tatt noen flere bedre og legge ut... veldig fornøyd om jeg skal si det selv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Den der var sykt pen Den der hadde sett bra ut i gårdsplassen min ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dybdahl Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Råe E39:) Ka effektpotte kjøpte du?? Måtte du valse hjulbuene ved senking?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 pen femmer ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Juni 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2009 takk for alle komentarer, trengte ikke å valse hjulbuene nei, og når det gjelder effektpotte, ble det supersport fra Gs. den lyder godt å ser bra ut så da er jeg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 fire nye bilder! håper det faller i smak.. må bare få bytta listene rundt vinduene nå så for jeg begynne innvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Du må få lagt ut noen av bildene Marius tok på turen i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Meget pent med m-bakfanger og ny potte. Nå er det ikke så mye annet å gjøre med bilen utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 skal få lagt ut noen av de ja... må bare få de først.. hehe... nei eirikL begynner å dra seg til nå... så mulig jeg må ha ett nytt prosjekt snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 ja da ser det ut til at det blir ett nytt prosjekt på meg så denne er nå til salgs!! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1362411#1362411 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå