Lars89 Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Sinnsykt rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Nydelig bil du har fått deg. Gratulerer med bilen Kjøpt den gjennom Bjørn? Takk! Ja, denne kjøpte eg gjennom Bjørn. Det var den som låg på finn ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Skal gjer et forsøk på å få tak i CSL hjul. Vil helst ikkje ha kopi hjul. Hvis nåken finner nåke som kan være av innteresse så er det bare å skrike ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Jeg hadde gått for no annet enn csl hvis jeg først skulle kjøpe no. Koster vel flesk for csl orginalt kan jeg tenke meg? Edit: prater om felgene nå altså fet bil btw!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Grattis med rååå bil Jeg har våte drømmer om de stolene der i min e30 M3 !! så hvis du selger så ring meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Jeg så et komplett csl interiør med sort alcantara; framstoler, baksete og sidepandeler for EUR 6.999,- Og to vanlige framstoler for EUR 3.300,- Disse er ikke akkurat billige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Grattis med rååå bil Jeg har våte drømmer om de stolene der i min e30 M3 !! så hvis du selger så ring meg Blir kanskje litt drøyt å selge bilen i deler allerede:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 de setene kan du ikke selge nei:) råeste som er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 grattis med rått kjøretøy! Kjekt å se den kan brukes til barnetransport også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 grattis med rått kjøretøy! Kjekt å se den kan brukes til barnetransport også! Takk,takk! Ja, denne kan brukes til det meste, utenom å kjøres på brustein... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Eks kvinnherad bu du ? Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Er kvinnheringen fremdeles, men bur i Bergen for tida=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Hehe,okai. Måtte overgå den forrige M3`n ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Er oppveksten sin, det - i baksetet på en CSL Har siklet over akkurat denna på FINN mang en gang! Er utrolig tøff! Gratulerer så mye Nå får du høre på folket, da - og kjøpe deg originale CSL-felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Hehe,okai. Måtte overgå den forrige M3`n ja hehe, nja. Var ikkje heilt planen dette då. Skulle egentlig ha meg ein vanlig m3 med manuell gir, og setta kompressor på den. Men så var eg ein tur til Oslo, å prøvde denne i samme slengen... å då gjekk eg bananas!! Det er ein dyrare bil, men den holder seg nok godt i pris, så det er ikkje det verste kjøpet eg har gjordt dette her=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå