kskjon Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Hei! Aner noen hvordan man løsner dørlistene på en 2001 E39? Jeg skal trekke signalkabel mellom dashbord og bagasjerom og tenkte at den beste plassen var å legge den under listene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 jeg vrengte mine bare opp litt og dyttet kabelen opp under. gikk som en drøm. De er klipset, så må bare dra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Mener å huske at det var bare å skyve de litt til siden og dra de rett opp, kabeltrekking i E39 er forøvrig ganske greitt da det ligger noen hvite plastkanaler under der som der er god plass i. Men hvær litt forsiktig når du tar de opp, er som alt annet plastikk i disse bilene lett å knekke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskjon Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Tusen takk for svaret Et lite oppfølgingsspørsmål: Hvordan får jeg enklest mulig trekt kabel mellom spilleren og dørlistene? Må jeg demontere dashbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 nei, trenger ikke det jeg skrudde av dekslet under rattstamma og la kablene oppå det..! her har du også en video som viser deg hvordan det gjøres http://www.youtube.com/watch?v=pt2HQKYf ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mars 31, 2009 Share Skrevet Mars 31, 2009 Jeg gjorde det samme som Pita.... Er masse rom bak dashbordet så når du setter i gang så ser du det Du kan se i signaturen min, der er link til mitt prosjekt. Tok desverre ikke så mye bilder av kablingen. Men du ser noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskjon Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Hjertelig takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskjon Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Nå har jeg fått trukket kabler bak til baksetet iallefall Dørlistene er bare å trekke rett opp. De er festet med noen hvite plastklips. Jeg fjernet det svarte dekselet under rattet og fjernet et par skruer som holdt den nedre delen av dashbordet mellom rattet og cd-spilleren (slik at jeg fikk bittelitt bedre plass til fingrene). Jeg fjernet også pyntelista mellom rattet og cdspilleren (treimitasjonen) for å få litt bedre innsyn i hvor kabelene havnet. (Edit: står litt om hvordan man fjerner pyntelister her: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/1863) Etter jeg hadde gjort det så gikk det ganske bra. Er litt trangt bak originalspilleren, så litt skrubbsår på knokene kan man regne med om man har store hender som meg Noen som har forslag til hvordan jeg skal få kabler forbi baksetet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 jeg tok ut hele baksetet, og tok de gjennom et hull bak seteryggen! er greit og fort gjort http://www.youtube.com/watch?v=jwCkORZi ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskjon Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Beklager alt maset Når man skal ta av C-stolpe-dekslene på en touring, er det bare å dra de av eller er det noe spesielt man må gjøre? Og hvordan tar man av sidedekslene rett bak seteryggen i bagasjerommet Jeg har fått lagt signalkabel bak seteryggen nå og fått kobla til sub og testet at strøm og signal fungerer Nå gjenstår det å koble til 4-kanaleren og skjule kabler (det høres så enkelt ut ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå