anders87 Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Jævla fet M3 du har! :D Ble bra lakkeringa da, likte bakluke-løsningen godt
ZhilleN Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 Her et bilde jeg fiksa på paint.. ble jævla dårlig, men du skjønner sikkert hva jeg mener
boost Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 eg har lakkert det sånn SH-RACING har berre ikkje fått bilde av det:) skal av å hente delene idag.. so kommer nok fleire bilder:) takker anders87
DaggEn Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Ble skikkelig bra dette her Lennart.. Blir enda bedre med H&R fjærer. Samme som jeg hadde på min m3. Sleng ut bilder av bilen med en gang du får på igjen delene som har vært til lakkering. Blir sikkert ganske bra. Har du lakket listen som er på luken også? Jeg ville gått til innkjøp av tonede baklykter. De utgjør en stor forskjell..
boost Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 hey eg får tatt bilder imorgo:) har montert panser + bakluka idag. den lista er i sølv. pga det er vorte lakkert opp til den knekken på csl luka. er litt vansklig å forklara:) ja eg ska vel begynne med senk imorgo eller noko:) ja såg jo fett ut med litt tona baklykte da:) får tenka litt på det:) ca pris på dei da?
DaggEn Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Jeg betalte $300 + frakt og mva men ser at de er på tilbud til $175 så det er bare til å slå til. Perfekt passform. Minuset er at det er ganske stor ballast på dem som er litt i veien men funker fint. http://www.jlevistreetwerks.com/BMW-E46 ... 0om5kvcfb3
boost Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 var ikkje galen pris:) men eg har orginale LED ifra Bmw da slipper ein dessa boksane hehe. men eg får sjå.. er ikkje høgast på lista detta no..
Ivrig86 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Dette blir bra =D Har tenkt å lakke bakluka mi sånn etterhvert jeg også Men Bilen min er svart da... Men blir nok bra uansett =D Gleder meg til å se bilder med lakkerte deler å senk
Ivrig86 Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Her et bilde jeg fiksa på paint.. ble jævla dårlig, men du skjønner sikkert hva jeg mener Viss du skal lakke diffuseren så lakk heller alt utenom det som stikker ut over pottene lissom =) Det vil bli bra
boost Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 senk kommer nok:) men sleit med å få inni ny fjøre bak. dei var faktisk lengre dei H&R fjørene. enn orginale.. so eg må sikkert løysa ein go del meir . stabstag å brua bak..
boost Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 PS: mangla å festa nokon ting:) men måtte berre ta eit bilde:) å visa fram syns det var kjempe bra no:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå