boost Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Hei. har hatt bilen i 1 år nå. er kjempe fornøyd med bilen.. verdt alle pengane:) alle som vil oppfylla drømmen med å eige ein sånn må berre hoppe i det:) drit artig bil å kjøre.. den var heilt orginal når eg fekk den.. begynte med litt toning av ruter. Xenon i grøft, fjern. div carbon deler. har no komt fram til at eg vil modde den litt:) dere får sjå på bildene litt:) kom gjerne med tips. skal ikkje sjå langt ifra at eg kommer til å handle ESS 500Hk kit. nye felger ser eg på. mulig eit justerbart coilovers++ tar imot sponsor å hehe:) neida.. Har. Carbon nyrer CSL carbon diffuser bak Csl Carbon bakluke Vorsteiner panser i carbon Carbonluftinntak til bremser Carbon riller i skjermer Nye mørktona frontblinklys Led baklykter carbon emblemer scorpion 4x84mm bakpotte. ser noen bilder av hvordan den var å nå er ikkje heilt ferdig. carbonfilm på tak bestilt . ++ har lurt på sånn lakkering av panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 fet M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Skamfet ja! Liker hva du har gjort hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 takker:) men må finna ut om eg skal lakkere panseret sånn som den hvite. å da må eg delvis lakkere bakluka å + difuser:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Gromgrom børsje Lennart! Fett med carbon look'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Tror jeg må ta meg en tur en dag til gammle trakter og beundre bilen!! Rimelig rå den bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Fin M3! Spørs om jeg må ta en titt på den hvis jeg skal til Årdal en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Rå bil Behold den som den er, rått panser det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 RÅ bil! Om du skal lakke, så ville jeg lakket panseret sølv og beholdt rillene carbon. Samt lakkert csl-bakluka og det ytterste av diffuseren sølv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 bare til å komme nedover det ole idole:) hehe ja no har eg kansje funnet meg noen felger:) må berre sjekke litt hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Ville ikkje ha lakkert, synst det ser jævlig bra ut med carbon look'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 denne likte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Denne som var i førde for noen måneder siden? jævlig fin bil ikke lakk noe.. Nye felger så er du i mål utvendig vil jeg påstå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Bøst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.pedersen Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 ikke lakk den:) men få karbon tak på den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå