flonoen Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Har hørt noen rykter fra det jeg anser som en forholdsvis troverdig kilde at politihøyskolen i Bodø skal ut og øve seg på kontroller i dag og i morgen, fra kl 12-14. Kanskje litt sent å advare om det nå med tanke på at klokken er litt forbi 12, men nå vet dere bodøfolk det til i morgen iallefall. Tar forresten forbehold om at han prøver å lure meg, og dette er det beste han kommer på i forbindelse med første april, skal ikke forundre meg da han har usannsynlig lite fantasi han karen som tipsa meg. Jeg bor forøvrig i Bergen, så dere får et inntrykk av hvor lite påvirket jeg blir av den spøken. Ikke har jeg bil heller. Men han sa det til meg her om dagen, så tror i grunn ikke det er en dårlig aprilsnarr, han bare minnet meg på det i dag. Iallefall, kjør forsiktig i dag og i morgen i Bodø (som resten av året, selvsagt.. Og resten av landet)! Gjaldt kontroll på lys, førerkort, vognkort osv fant jeg ut nå!
MikaelR Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Er en del polti bila ute. men har ikke sett noe storkontroll ennu
MikaelR Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Bodø e håpløs.. alt før mye polti hær som fukusere på gale tinga
flonoen Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Skulle ha hatt r sykkel og rast forbi dem Det kommer en dag i morra. Skal ha like stor kontroll da.
ingard Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Haha, bra jeg ikke er i Bodø Hadde bare blitt tull..
Deep Dish Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Var ikke noen kontroller i dag, iallefall som jeg la merke til...
///FredriK.S Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 Var kontroller rund om i Skien også. Så flere biler ble stoppet oppover gulsetvegen, to BMWer også.
kidneb Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 http://www.nettavisen.no/motor/article2595215.ece Nederst i artikkelen står det hvor de kommer til å ha kontroller i påskeferien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå