Gå til innhold

Enda en tråd om hærverk

Hansh
 Share

Anbefalte innlegg

Da har en av våre BMW'er også blitt utsatt for hærverk..

Skjedde med E39'en mens min samboer besøkte moren. En ufordragelig jævelunge på 5-6 år i nabolaget som hun først så at holdt på med noe bak bilen da hun gikk ut for å hente noe. Han stakk av gårde når hun kom ut.

Ungen kom tilbake kort etter hun gikk inn igjen og litt senere var det en fin stripe på hele venstre bakdør som fortsetter på skjermen helt til baklykten, og en skrue som trolig ble brukt lå rett nedenfor.

Dette var selvfølgelig den siden som ble lakkert for under 2 år siden..

Etter å ha snakket med meg tok hun med sin stefar bort og snakket med moren, som selvfølgelig ikke kunne forstå at gullet hennes kunne ha gjort noe slikt for han var alltid så forsiktig med bilene deres, men de skulle sjekke med ungen og si fra hva han sa. Kan tenke meg hva det blir..

Kan legge til at gullungen deres har blitt tatt på fersken inni en bil som har stått hos min svigermor + masse annet jævelskap.

Ringte forsikringsselskapet (Gjensidige), men må ringe de igjen i morgen i arbeidstiden pga. det var litt spesielle regler med mindreårige og det kunne ikke hun jeg snakket med nok om.

Vår tanke er å anmelde hvis foreldrene ikke gjør opp for seg (samt at det frister å ta med ungen på en kjøretur langt inn i skogen for å gjøre samfunnet en tjeneste).

Noen som har vært borti lignende saker og kan komme med erfaringer, eller bare noen som har noen gode tips eller råd?

EDIT:

Liten redaksjonell endring fra min samboer 8)

Kan også legge til at ungen en gang også har festet et tau fra et gjerde til bakfangeren på en bil i nabolaget. Hvordan det gikk er uvisst, men hva resultatet kan ha blitt er lett å tenke seg til. Festlig unge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satans jævelunger..... ta han med på en kjøretur ja--... stemmer for d!! eneste di lærer av.. hatt samme problem selv, men foreldrene nektet!! kom ingen vei..

En lang kjøretur med en guttunge på 6 år? Blir sikkert oppfattet fint hos media og politi dersom det kommer ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hørest det ut på foreldre-oppførselen at vi ikke kan skylde så veldig mye på ungen...Sånn unger blir av å ha "ustabile" foreldre :wink:

Jepp, skyldikke på ungen, det er tross alt foreldrene som har ansvar for at han skal lære rett og galt.

Noe de tydligvis har gjort en jævli dårlig jobb med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig å ha bedre bevis enn at ungen er observert kravlende rundt bilen, fiklende med eksosrøret og løpende vekk da han så at han var oppdaget; 2 ganger!

Han er også eneste som er observert i veien hele ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...