bimmersmakkverk Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 da er jeg ferdig å bygge om 530'n, nå står det en trimma 3,6 m5 motor i den på rundt 400hk, jort litt div nå for att den skal se bedre ut...blir m-tech fangere etterhvert:) og lurer på k sport understell på den sammen med rondell d58 felger...8,5 fremme og 10 bak;) skal på eu godkjenning snart...så skal bilen godkjennes med motor etterhvert...må bare finne på en løsning på vekten på fram akslingen...må lettes 35kg:S legger ut bilder og oppdaterer en dag jeg har bedre tid;).. håper på positive tilbake meldinger:) ombyggingen:) her er bilen oppe og går:) mørket:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Tøfft, bilen ser bra ut den, har ingen råd å gi deg med tanke på gokjenning, men ønsker deg lykke til å håper du får skilter på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 takker for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 1, 2009 Share Skrevet April 1, 2009 Nice. hva er gjort med motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 litt usikker...høvla og bora topp, kvasskam, fjerna katalysatorene, chip og litt mer...kjøpte motor og hjerne med gs ferdig trimma...usikker på alt..men får det på papirer så fort jeg gidder og hente.... det var de som sa det var rundt 400hk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 der e jo gammle bilen:) på tide det blir gjort nokke med den;) ser du har fått deg skilt ja^^ hehe lykke til vidare:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 hehe...bra skilt vettu;) hehe...jo takk..har fått på nye baklykter, og frontlykter også idag:) orginalt sota blinkere bak og sota DE lykter fremme med angeleyes og xenon lys:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 mangler da bare grftere, er bestilt... monterte shortshift idag og fra k sport:) angeleyes:) xenon, mangler i grøfte lysa...blir når de nye kommer:) baklykta...og emblemet:) her var det en ganske rsta bulk som jeg spakla og lakkerte:) (bare grunnet på bilde) skriv gjerne hva dere synes om lykte valget:) som sagt så blir det xenon i grøftelys også og det blir blått lys i angeleyesa etterhvert;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Lyktevalget var meget harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 alt skal bli blått xenon:) og blåe ringer i angel eyesa til jeg skal kjøpe DE lykter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Åssen fikk du til "park" i blinklysa? Har så sinnsykt lyst på det ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 fin e34...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 selger disse blinkerene på gs bildeler...tror det var 350 kr for settet jeg..kampanje priser nå sjekk gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Ser bra ut rette tingene som er gjort ja jeg vill og ha M motor i min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 35 kg er vel ingen problem. Heng opp flottøren å vis bilen med nesten tom tank. Sparer noen kilo på det. Jeg ville heller gått for sorte DE lykter, men bra at ikke alle har samme smak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå