Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er jeg ferdig å bygge om 530'n, nå står det en trimma 3,6 m5 motor i den på rundt 400hk, jort litt div nå for att den skal se bedre ut...blir m-tech fangere etterhvert:) og lurer på k sport understell på den sammen med rondell d58 felger...8,5 fremme og 10 bak;)

skal på eu godkjenning snart...så skal bilen godkjennes med motor etterhvert...må bare finne på en løsning på vekten på fram akslingen...må lettes 35kg:S :)

legger ut bilder og oppdaterer en dag jeg har bedre tid;)..

håper på positive tilbake meldinger:)

ombyggingen:)

caskdobc5me4tgcujhse.jpg

her er bilen oppe og går:)

i2kdv8g7m3uicorvs8bc.jpg

kg6ng20lvwoxncfryemf.jpg

mørket:D

dudfumdu21fobfprsz8v.jpg

b9m2tpdpy2sf5ikv90em.jpg

5rctrcmyd7mt5via9t6r.jpg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tøfft, bilen ser bra ut den, har ingen råd å gi deg med tanke på gokjenning, men ønsker deg lykke til å håper du får skilter på denne

Skrevet

litt usikker...høvla og bora topp, kvasskam, fjerna katalysatorene, chip og litt mer...kjøpte motor og hjerne med gs ferdig trimma...usikker på alt..men får det på papirer så fort jeg gidder og hente.... det var de som sa det var rundt 400hk:)

Skrevet

mangler da bare grftere, er bestilt... monterte shortshift idag og fra k sport:)

angeleyes:)

5hbs638xra771aovetyp.jpg

xenon, mangler i grøfte lysa...blir når de nye kommer:)

86yl1k77lzz3wt5nujho.jpg

baklykta...og emblemet:)

jcqig9cb1emh3s4seh2c.jpg

her var det en ganske rsta bulk som jeg spakla og lakkerte:) (bare grunnet på bilde):)

vgbl0pk9ra5mpxgp7vst.jpg

skriv gjerne hva dere synes om lykte valget:) som sagt så blir det xenon i grøftelys også og det blir blått lys i angeleyesa etterhvert;)

Skrevet

35 kg er vel ingen problem. Heng opp flottøren å vis bilen med nesten tom tank. Sparer noen kilo på det.

Jeg ville heller gått for sorte DE lykter, men bra at ikke alle har samme smak! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...