morteym Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Hva slags gateslicks kjører du på? Ta med dimensjon og hvilken bil de står på. Skriv gjerne en liten review! . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Bestillte Kumho sine KU15 i dag til min i 225/45R17 siden jeg ikke fikk tak i dunlop sine Direzza. Spendt på å se hvordan disse fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Typisk til e30 er jo TOYO Proxxes R888 i 205/50-15, MANGE som bruker det. Er knallbra feste men sporer litt å støyer endel Ellers har jeg Federal 595RS i 225/45-17 på e30'n nå å det virker som de fungerer veldig bra, nesten like bra feste som R888 men er som å kjøre på vanlige sommerhjul mtp. sporing og støy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Bestillte Kumho sine KU15 i dag til min i 225/45R17 Det er ikke noe R-dekk. Jeg kjører forøvrig på Brigdestone RE01-R, som er samme type dekk som KU15, Falken Azenis osv. Meget fornøyd, men langt unna det grepet R888 har når det blir varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Dunlop D01 i 195/55-15 på en E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Ok. Jeg lurte på å skaffe R-dekk til 19x9" og 19x10" BBS CH og ha det kun som banehjul. Er dette en ukurant dimensjon for R-deck når det gjelder pris og tilgjengelighet? Noen som kan anbefale noen steder som selger R-deck? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 oljeskiftexpressen har proxxes r888 til 2000 for 17", trur det blir grisedyrt i 19"... men hør med ivrig86 her på forumet, han har pirelli p-zero eller noe sånt, litt bedre feste enn vanlige gatehjul, det var noen heftige priser på dem hvertfall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deerepower Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 litt ot men jeg rydder snø på oljeskift expressen:P den som ligger på ullevålsveien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Pirelli Pzero Nero har jeg på 20", det er vanlige "performance" gatedekk. Jeg sendte pizzaexpressen en forespørsel på 19" R888. De hadde kun 235/35/19 og 295/30/19, noe som er litt bredt bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 ja veit det men er vel syykt dyrt? hvorfor ikke bruke 17" på bane? ikke vær så jålete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Så du synes jeg skal vise fram Harge'n på bmw-treff med 17" ja? Fikk egentlig denne ideen fordi jeg har 20" sommerfelger, og det blir både tungt og dyrt å bruke på bane, så tenkte jeg kan jo ta vinterfelgene istedet som er BBS CH 19". Men vi får se, hvis det er så dyrt så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Bestillte Kumho sine KU15 i dag til min i 225/45R17 Det er ikke noe R-dekk. I know, det er gateslicks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Ring Sharif og hør hva han tar. Han skulle ha 4400,- for et sett med 17" R888 hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Så du synes jeg skal vise fram Harge'n på bmw-treff med 17" ja? På banetreff er det kjøring som teller. I know, det er gateslicks. gateslicks er et merkelig navn. Det er jo strengt tatt et vanlig sommerdekk. Kamerat hadde fått VELDIG god pris på R888 hos Sharif, men da han ringte opp igjen for å høre om de var kommet på lager, så tok Sharif plutselig ikke inn R888 i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 gateslicks er et merkelig navn. Det er jo strengt tatt et vanlig sommerdekk. Nei, det er det ikke! Dette er MYE hardere i veggene enn et vanlig sommerdekk og fungerer ikke i nærheten av et vanlig sommerdekk på vått føre! Men det kan nok ikke sammenlignes med et hardcore R-dekk om det er det du sikter til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå