Gå til innhold

Hva slags R-dekk/gateslicks kjører du på?

morteym
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Typisk til e30 er jo TOYO Proxxes R888 i 205/50-15, MANGE som bruker det. Er knallbra feste men sporer litt å støyer endel :)

Ellers har jeg Federal 595RS i 225/45-17 på e30'n nå å det virker som de fungerer veldig bra, nesten like bra feste som R888 men er som å kjøre på vanlige sommerhjul mtp. sporing og støy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg lurte på å skaffe R-dekk til 19x9" og 19x10" BBS CH og ha det kun som banehjul.

Er dette en ukurant dimensjon for R-deck når det gjelder pris og tilgjengelighet?

Noen som kan anbefale noen steder som selger R-deck?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oljeskiftexpressen har proxxes r888 til 2000 for 17", trur det blir grisedyrt i 19"...

men hør med ivrig86 her på forumet, han har pirelli p-zero eller noe sånt, litt bedre feste enn vanlige gatehjul, det var noen heftige priser på dem hvertfall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du synes jeg skal vise fram Harge'n på bmw-treff med 17" ja?

Fikk egentlig denne ideen fordi jeg har 20" sommerfelger, og det blir både tungt og dyrt å bruke på bane, så tenkte jeg kan jo ta vinterfelgene istedet som er BBS CH 19". Men vi får se, hvis det er så dyrt så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du synes jeg skal vise fram Harge'n på bmw-treff med 17" ja?

På banetreff er det kjøring som teller. :)

I know, det er gateslicks.

gateslicks er et merkelig navn. Det er jo strengt tatt et vanlig sommerdekk.

Kamerat hadde fått VELDIG god pris på R888 hos Sharif, men da han ringte opp igjen for å høre om de var kommet på lager, så tok Sharif plutselig ikke inn R888 i det hele tatt.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gateslicks er et merkelig navn. Det er jo strengt tatt et vanlig sommerdekk.

Nei, det er det ikke! Dette er MYE hardere i veggene enn et vanlig sommerdekk og fungerer ikke i nærheten av et vanlig sommerdekk på vått føre!

Men det kan nok ikke sammenlignes med et hardcore R-dekk om det er det du sikter til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...