JTS77 Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Må bestille nye xenon d2s pærer, og tenkte da i samme slengen å ta med ett par av disse for å spare frakt. Men er det noen som har prøvd di? Får litt dårlig magefølelse når de ikke er E merka.. Har sett meg ut Philips Bluevision pærer i tilfellet. Da eg har hørt mye positivt om de. www.dybvik-trading.no/?p=4736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Bare å drite i det, ville nok heller ha kjøpt Osram Nightbreaker eller Philips sine power vision??, ikke sikkert jeg husker navnet korrekt.... Men kjøp pærer fra vvme.com, det koster ingenting derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 trur ikkje eg kjøper xenon pærer der de selger tattoo kit og pærer om hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Philips Bluevision er noe forbanna piss. Ikke er lyset noe bedre enn de vanlige og det blåskjæret/xenonlook de skal gi er totalt fraværende. Lurium til dobbel pris rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Kjøpte pærer fra dybvik ferdig med det. Så får tiden vise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Selger de tattoo kit også på vvme.com? DET visste ikke jeg.... Nuvel, men jeg kjøpte d2s pærer derifra og de fungerer da utmerket. De fungerer ihvertfall ikke dårligere enn BMW sine pærer som koster det samme som 100 stk. d2s pærer fra vvme.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå