Bimmers525 Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Noen som har råd når bakdemper sitter som faen? Har løsnet demper i toppen og bolt nede. Løst i toppen, men demperen sitter som fy i nedre feste. Virker nesten som en umulig oppgave å få det løst
Yngvejos Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Hvis du ikke skal bruke demperen igjen, er slegge ett fint verktøy. Hvis du skal bruke den videre, kan du dusje godt med rustløser der den går inn i bærearmen. Du kan også prøve å varme bærearmen med propan.
simen_E34 Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Hvis du ikke skal bruke demperen igjen, er slegge ett fint verktøy.Hvis du skal bruke den videre, kan du dusje godt med rustløser der den går inn i bærearmen. Du kan også prøve å varme bærearmen med propan. Hadde samme problem med min, så satt det bort... og de måtte bare skjære den av rett og slett!
torgeirb Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 du trenger ikke å kappe den av.. Jeg tok av mine i går og det gikk helt fint når jeg brukte tæsj. Du tar bare å stikker en rørstomp inn der bolten satt, så tæsjer du rett å slett drittn ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå