Gå til innhold

vurdere salg av bmw 325mtech 2 turbo update info/bilder

ingolfen
 Share

Anbefalte innlegg

er ikke sikker på om ej skal selje end da...veldi vanskli å besteme seg;=)

ej har bytta bak dekk da;=P hehe

nei har ikke fikset servoen enda ,,men d er no fort gjort.har ikke tid til å holde på med bilen for tiden..huset tar al tid desvere

og ej har funnet ut korfor den bruker lit olje også..toppakningen har blit lit forskyvd i bakk kant mot girkassen der så der lekker den lit olje..men er no fort gjort å bytte topp-pakkningen;=)

Det med at den bruker olje, er det slik at den lekker mye olje så det synes mye i veien?

da jeg hadde denne bilen var det hverfall slik. Det kom olje ut av "lufterøret" på toppdekselet.

Det var faktisk GANSKE mye også. Hvis det regnet så det jo ut som du hadde tømt olje utover asfalten.

Er dette fikset? Og som andre folk spør om, og som er vesentlig dersom du skal selge bil, hva er prisen?

Kunne godt tenkt meg å kjøpe denne bilen igjen hvis prisen er rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

e d der d kåmer also.hm..nei d er ikke fikset så vid ej veit .men ej trur den lekker i bakkkant av toppen der atme girkassen.er bare der ej kan se olje da..ja d blir noen dråper i asfalten til tider ja..

og angående prisen ,så der den rundt 80k..da ej setter prisen lit høgt..d ej helst vil beholde bilen selv

men på noen dager har d vert syk stor respons..er ikke noen av dei som bryr seg så masse om prisen i grunn.

men er vel vanskli å finne en ganske god e30 no til dags.selv om min bruker en del olje..men planen min var no å få buttet dei pakningene som fårsaker d da.men d har ikke lit gjort enda på grunn av oppusing;(

ellers veldi god bil til alder å vere;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er som Maze sier over her veldig pen og veldig lite rust.

Pen i både interiør og lakk.

Veldig god og tight E30 :wink:

Bmwboy her fra forumet som solgte den til meg sa at det var en original mtech2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke denne som det var noe galt med bunndelen på?

Mener det var noe med stempelringene osv. og da hjelper det ikke å bare bytte noen pakninger for å bli kvitt at den kaster av seg olje.

d tru ej ikke da motorn funker abselut som den skal..bare lit ruskete når den er kald noen ganger...

å nye bilde kåmer vel i mårgen .

hehe..er lit treige av meg ,for dere som venter på ferske bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...