Reset Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 jepp, er det rart dette er det verste jeg har opplevd på lenge? Siden dette er det verste dere har HØRT på lenge?
-Anders- Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Skulle bare latt han og og idiotene lagd et helvette det, hva skulle de gjort? Gitt dere juling for 200 kr? Ingen synker så lavt tror jeg. Er jo hans problem at han har et vrak av en bil som ingen vil kjøpe. Faen for en dust. Håper han er her inne og ser dette.!!
Luftwaffel Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Høres ut som et rævhøl med svette områder det her. Selvhøytidelige volvofjomper som det der skulle hatt seg en runde med knoker før handlinga begynner. Jeg ser veldig godt hvorfor du betalte, da man aldri vet hvem folk er før man kjenner dem. Jeg har alltid beskyttelse i bilen i tilfelle sånne saker.(Ikke kondomer nei.) Dette kun for egen helse, og ikke for å skade andre. Jeg sier bare en ting: Prøv å glemme dette og kom deg videre i bilhandlinga. That wanker is getting what's coming to 'im.
Terje325i Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 blir flau av å være ifra Ørsta når jeg leser dette
Terje325i Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 hehe, håper virkelig ikke alle er slik nei, alle er ikke slik jeg kjenner ikke selgeren heller, bare vet hvem det er.
knut_olestad Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Opplevde det motsatte da jeg prøvde selge min forrige E28, kom en gjeng sunnmøringer i en sliten golf, slengte masse dritt om bilen min og tilbydde meg 5000... Jeg lo noe helt jævli, satte meg inn og kjørte hjem
Der Barockengel Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Så måtte vi inn i ørsta for å ta ut penger, å da sa han, at viss vi prøvde og stikke av, skulle de lage ett helvette for oss. Dette var jo langt bedre grunn til å holde seg unna enn feilene du listet opp ved selve bilen.
Galro Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 blir flau av å være ifra Ørsta når jeg leser dette Jeg har slekt derifra og gråter litt på innsiden nå.
Der Barockengel Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 Ok, siden jeg har slekt i Ørsta selv, quoter jeg denne: hehe kan egentli ikke kalle Follestaddalen Ørsta heller da, ørsta er litt mer sivilisert i forhold til disse "dalene" utenfor.
OLEZZ Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 kom ikke som no sjokk at det var en gjeng ungdommer i en fullstappet volvo.
thagen2 Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 utrolig mye useriøse bilselgere om dagen virker det som. men var jo bra han fikk 25kr da. så får han fiksa opp bilen litt he he.
jolly Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Må bare understreke at Follestaddalen er et område med like spredt bebyggelse som teksten her. Skal være forsiktig med å skjære alle under en kam her , men det virker som om du har kommet ut for den kategorine som en sammeligner med disse gutta som bor i de dype skoger i USA og selger alternativ sprit. Eller med norske ord. Bønder. Kan ikke sammmenlignes med Ørstinger.
Bjørner Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Må bare understreke at Follestaddalen er et område med like spredt bebyggelse som teksten her. Skal være forsiktig med å skjære alle under en kam her , men det virker som om du har kommet ut for den kategorine som en sammeligner med disse gutta som bor i de dype skoger i USA og selger alternativ sprit. Eller med norske ord. Bønder. Kan ikke sammmenlignes med Ørstinger. LOL beste kommentaren i dag Når det gjelder å generalisere..... tror det er flere Bonder/Bønder i Norge enn det bor folk på Ørsta. Denne kjøps historia minner meg litt om dag kompis og tok toget fra Oslo ut til Hønefoss for å kjøpe en gammel Golf 1 Diesel. Tilsvarende kompis gjeng med arbeidsoverall sent på lørdagskvell. Bilen var jo et overmalt vark som, men det gikk ikke noe tog tilbake den kvelden så vi kjøpte bil . Så gutta på hønefoss....
Chriso Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Dette var trist å lese. Har opplevd noe lignende en gang, og kjenner at jeg blir riktig forbannet når jeg leser om denne premie-idioten! Får lyst å ta hevn, selv om han ikke har gjort meg noe. Vil si at jeg forstår at du betalte de 250kr som idioten ville ha. I visse situasjoner kan det være lurt å bite i det sure eplet, istedenfor å lage oppstyr som kan føre til mer bråk enn man ønsker.
Anbefalte innlegg