Bimmerchris Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Hva er gjjr og gjitt? Dette minner litt om en viss såpeserie. Kanksje dere skulle filmet det og sendt det på det lokale rådhuset i Ørsta. Hadde nok slått an...
BreitBau Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Dette er ikke noe såpeserie.. Ingen som har pult kompisen til den andre her..
Der Barockengel Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Synst igrunnen denne tråden burde slettes. Strengt tatt blir jeg ikke mindre interessert i å kjøpe bilen etter å ha lest denne tråden. Helt seriøst så understreker tråden noen viktige sannheter i forbindelse med bruktbilkjøp: 1: Annonser og bilder gir aldri noe fullstendig bilde av hvordan en bil framstår. Samtidig kan det være vanskelig for potensielle kjøpere å forklare akkurat hva som gjør at han/hun mistet interessen for bilen. 2: Ved bruktbilkjøp over lange distanser bør både kjøper og selger være innstilt på at det kanskje ikke blir noen handel, og at man går hver til sitt akkurat som man kom.
Selia Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 bimmers tolkning av hotell cæsar dette her Er ikke dette ganske standard prosedyre når Romsdal og Sunnmøre møtes, da? Jo jeg tror det
Reset Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Jeg var bare ærlig når jeg sa det jeg mente om bilen. Men hvorfor drog dere inn bilen til matsby i samtalen? mye vits i å snakke stygt tilbake, bare for dere ikke tålte å høre dritt om den kjerra han prøvde og selge Jeg vil bare si min mening om bilen jeg, kan ikke akuratt si jeg er den mest kresne typen heller da, så når jeg reagerer på noe sånnt, så kan den ikke være "helt ok"
Pirelli Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Har lest alle sidene no, og syns faktisk du syyyter noe jevlig "Reset" Du fikk jo alle bildene på mail, og der viser jo faktisk at dashbordet er demontert... "Låg en cm med dritt og støv under matta i bagasjerom." Har ikkje falt deg inn at bilen er 21 år gammel da? Må bare le.... Høres ut som du forventer og få en strøken 535 for 16 tusen? Og når han andre fyren som såg på bilen litt etterpå ikkje tok nedi med bilen engang (viss luringen snakker sant) og du tyner en iskald 3,5 liter sier det vell mer om deg Og hvordan du klarer å bruke 50mil til Follestadalen og tilbake når Gulesider sier 24,6mil må gudane vite I rest my case !
Tom K Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Det hadde kanskje vært lettere hvis "selger" og "kjøper" klarte og bli enige uten at en haug sympatisører kommer på banen som nye brukere kun for og støtte selger.
BreitBau Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Jeg tolker det slik: 5 nye brukere har registrert seg på bimmers.no for å støtte selger og henge ut trådstarter.. Da undres jeg på, var det sånn salgssamtalen foregikk i virkeligheten også? I såfall så bikker jeg over til å holde med trådstarter av EN enkel grunn.. "Kjøp og salg av bil, er etter min mening en privat ting, der man skal betrakte selger, like mye som bilen.. For at det skal gå i orden er det viktig å komme under 4 øyne med selger, og derfor skal kompiser holde seg langt unna mens salget foregår. Både kjøper og selger kan godt ha med seg "vitner", men jeg syns ikke disse har noe å blande seg inn med, i såfall skal det gå gjennom kjøper/selger og ikke direkte mot annenpart.. "
Simpel Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 ....uten at en haug sympatisører kommer på banen som nye brukere kun for og støtte selger. Blir jo litt som selve handelen det her. Selgerpartiet stiller mannsterkt opp! Men denne tråden må ikke slettes. Her får jo begge sider sagt sitt syn på saken, ikke alle sånne tråder det skjer.
BreitBau Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 ....uten at en haug sympatisører kommer på banen som nye brukere kun for og støtte selger. Blir jo litt som selve handelen det her. Selgerpartiet stiller mannsterkt opp! Men denne tråden må ikke slettes. Her får jo begge sider sagt sitt syn på saken, ikke alle sånne tråder det skjer. Tråden skal ikke slettes nei, i tilfelle jeg noengang skal finne på å handle med dere..
Haug Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Jeg tolker det slik:5 nye brukere har registrert seg på bimmers.no for å støtte selger og henge ut trådstarter.. Da undres jeg på, var det sånn salgssamtalen foregikk i virkeligheten også? I såfall så bikker jeg over til å holde med trådstarter av EN enkel grunn.. "Kjøp og salg av bil, er etter min mening en privat ting, der man skal betrakte selger, like mye som bilen.. For at det skal gå i orden er det viktig å komme under 4 øyne med selger, og derfor skal kompiser holde seg langt unna mens salget foregår. Både kjøper og selger kan godt ha med seg "vitner", men jeg syns ikke disse har noe å blande seg inn med, i såfall skal det gå gjennom kjøper/selger og ikke direkte mot annenpart.. " Kunne ikke vært mer enig!
Anbefalte innlegg