SiohZ Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 da taes snart bilen ut fra vinter lagring! gleder meg
Nordnes Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 da taes snart bilen ut fra vinter lagring! gleder meg Blir bra, endeli begynner våren og komme til Tromsø Noen planer framover?
SiohZ Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 ja den gjør faktisk d! og er strålende:) skal ta bilen ut og gjøre en masse småting som jeg ikke orket og ta i fjor.. skal oppdatere ettervært
SiohZ Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 blir iaffal anlegg i bilen til våren. pioneer sub, så har jeg jo installert fra før av i front: diskant, mellomtone og basselement fra rockfordfossgate. dette må få forsterker på da spilleren ikke har nubbskjans og gi nåkk effekt. men lurer på hva som er best og ha i hattehyllen da? noen forslag? subben er på 1500w og spiller temmelig bra:)
Papperboy Skrevet April 25, 2011 Skrevet April 25, 2011 tror jeg har kjørt denne bilen faktisk.. mener det var en syyk diff på den som ga den en toppfart på 150km't eller noe sykt morsom. menda satt det sparco seter i den.. da bodde den i gjøvik. kan dette stemme.. satt også k sport coilovers på den da..
carlhaakon Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 tror jeg har kjørt denne bilen faktisk.. mener det var en syyk diff på den som ga den en toppfart på 150km't eller noe sykt morsom. menda satt det sparco seter i den.. da bodde den i gjøvik. kan dette stemme.. satt også k sport coilovers på den da.. Tor Axel som hadde denne i Gjøvik den gangen den hold til her
Papperboy Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 stemmer er/var kompis av han så da er det denna
SiohZ Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 stemmer nåkk dette. hentet den i hamar. valgte og ikke ha med den diffen når den skulle kjøre oppover til tromsø
Kennethe34 Skrevet Mai 22, 2011 Skrevet Mai 22, 2011 Stilig bil, har spotta denne en del ganger rundtomkring i byen Tøft at noen velger å gå utenom det vanlige med andre fangere, svart tak osv!
SiohZ Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Skrevet Mai 23, 2011 takker, skal prøve og få ut noen bilder av den etter vinterlagringen:)
Papperboy Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 jeg har faktisk prata med han som ombygde bilen din. mener også å huske at det ikke fulgte med papirer når kompisen min kjøpte den for lenge siden. men husker ikke hva han heter eller noe så.. vet bare at han er i fra flateby i enebakk.
SiohZ Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 har prøvd å tatt kontakt me han som bygde om biln, men har ikke nådd han på mobilen :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå