Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 7 months later...
  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja den gjør faktisk d! og er strålende:) skal ta bilen ut og gjøre en masse småting som jeg ikke orket og ta i fjor.. skal oppdatere ettervært

Skrevet

blir iaffal anlegg i bilen til våren. pioneer sub, så har jeg jo installert fra før av i front: diskant, mellomtone og basselement fra rockfordfossgate. dette må få forsterker på da spilleren ikke har nubbskjans og gi nåkk effekt. men lurer på hva som er best og ha i hattehyllen da? noen forslag? subben er på 1500w og spiller temmelig bra:)

• 2 weeks later...
Skrevet

tror jeg har kjørt denne bilen faktisk.. mener det var en syyk diff på den som ga den en toppfart på 150km't eller noe sykt morsom. menda satt det sparco seter i den.. da bodde den i gjøvik. kan dette stemme.. satt også k sport coilovers på den da..

Skrevet
tror jeg har kjørt denne bilen faktisk.. mener det var en syyk diff på den som ga den en toppfart på 150km't eller noe sykt morsom. menda satt det sparco seter i den.. da bodde den i gjøvik. kan dette stemme.. satt også k sport coilovers på den da..

Tor Axel som hadde denne i Gjøvik den gangen den hold til her :wink:

• 4 weeks later...
Skrevet

Stilig bil, har spotta denne en del ganger rundtomkring i byen :)

Tøft at noen velger å gå utenom det vanlige med andre fangere, svart tak osv!

Skrevet

jeg har faktisk prata med han som ombygde bilen din. mener også å huske at det ikke fulgte med papirer når kompisen min kjøpte den for lenge siden. men husker ikke hva han heter eller noe så.. vet bare at han er i fra flateby i enebakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...