Saltkjelen Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Ettersom Nordisk felgimport, som tidligere holdt til i Stålfæra 1 i Oslo, gikk konkurs 8 Januar i år sliter jeg nå med å finne ut hvem som selger RH felger her til lands. Noen som har peiling på hvem som selger og hvor jeg eventuelt kan få tak i RH X-RAD? Dersom det er forummedlemmer her inne som har noen å selge er jeg svært interessert i å komme i kontakt med vedkommende!
Geir Anders Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Eiker motorshop fører RH felger enda. Vet ikke om de har den aktuelle felgen men. www.eiker.no
Halvor89 Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Jeg snakket med en hos samme firma og han sa at RH var konkurs. Aner ikke om det stemmer men. Jeg var på jakt etter de X-rad felgene også!
Saltkjelen Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 Jeg snakket med en hos samme firma og han sa at RH var konkurs. Aner ikke om det stemmer men. Jeg var på jakt etter de X-rad felgene også! Har hørt tilsvarende selv, men håper og har troa på at enkelte forhandlere kan ha igjen et par sett. Takk for svar, Geir Anders..
Titansilber Skrevet April 8, 2009 Skrevet April 8, 2009 Ser ut som de har den hos Eiker ja: http://www.eiker.no/Default.asp?ItemID=1108 Men kanskje ikke i dimensjonen du ønsker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå