RoaldJ Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Har en del deler til E30 som jeg skal kvitte, siden det bare ligger i veien Hurry up and buy! Deler sendes når penger er på konto, og frakt kommer i tillegg. Kom med bud i første omgang så ser vi om jeg er fornøyd Vipperuter bak til cupè m/pakninger, org. grønntonet (sjelden vare!!): M-tech 1 vinge med _liten_ bulk i gummien (liggesår, kan nok fikses med varmepistol) SOLGT! A/C pumpe (uvisst hvilken stand), viskermotor foran(fast og fin), mellomaksel 325 og tannstang u/servo: Gasspjeld 320(tror jeg), div tenningslåsdeler m/nøkkel, låsekasser: Luftfilterboks m20, mellomaksel lager, gasspjeld 320, sikkerhets seler 2 dr: Grill m/panserforlenger og cromnyrer: Grill og cromnyrer, sølv speil h+v side, deksler bak lykter i motorom (lenkearmer selges ikke): Luftekanaler til bremser facelift (solgt), deksel ved viskere (solgt), A-stolpedeksler med hele klips: Apex(?) fjører, oljenivå-føler, muligens komplett servo uten tannstang: (Pumpe og 1 festebrakkert solgt) 2 stk. dashbord: Komplett dørtrekk til 4 og 2 dr med m-tech rutemønster: Luftfilterboks med 325 lmm: Stempler fra 325 donormotor: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 vet du hvor mye de apex fjørene senker? eller har du bilde av bil med disse fjørene på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 Fant litt deler på loftet i huset også gitt Hjulbuer bak til 4 dr pre facelift SOLGT M-tech 1 ratt: SOLGT Linselykter uten "smiley" og steinsprut.. litt flass i de ytre cromringene, men disse selges laust på f.eks koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 vet du hvor mye de apex fjørene senker? eller har du bilde av bil med disse fjørene på? mener og huske det var 35mm de senket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 hvor mye for komplett servo uten tannstang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 vet du hvor mye de apex fjørene senker? eller har du bilde av bil med disse fjørene på? mener og huske det var 35mm de senket... ok, er ute etter noen som senker mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 5, 2009 Forfatter Share Skrevet April 5, 2009 hvor mye for komplett servo uten tannstang? stikker ut i garasjen i morgen å sjekker standen på det så ser vi da.. kan hende banjo-boltene mangler, men dette sjekker jeg også imorgen. mener å huske jeg betalte rett over 1000 kr fra koed for samme delene.. ca rundt der en plass edit.. kom på en ting som er.. du trenger jo dynamoen, reimskivhjulet og festebrakkerten.. dette fikk ikke jeg med "pakken" fra koed... så da vil jeg helst ha ca 1000,- pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffen85 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 du har ikke en bak fanger liggende el ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 nai.. har dessverre ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Hvor mye for m ratt + m vingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 Har du sperrediff liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 Andros: har ikke sperrediff nei.. du får komme med ett bud Haugan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allern Skrevet April 6, 2009 Share Skrevet April 6, 2009 selger du senkesett for 250? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 6, 2009 Forfatter Share Skrevet April 6, 2009 fått bud på 1200 for vipperuter, men kunne tenkt meg litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå