André78 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Clean fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 fin og clean bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Tja, må ligne isåfall Denne kjøpte eg på Voss i 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Bilen har forresten fått noen nye felger .. Har også en v8 front for hand Kommentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Ble rått med nye felgene Skille seg godt ut bilen din i forhold til andre e34. Må bare senke den litt mer no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Takk for det Mer senking skal bli Har forresten tatt 4hjuls kontroll på bilen og får ikke camberen til og stemme bake, så blir ikke godkjent senka med det første. Noen som har camber justering bake på sin e34? Edit: Er ikke noen som har bilde av e34 som er lik min med sorte DE ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Rondell 58 blir aldri feil. Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Rondell 58 blir aldri feil. Fin bil! Takker ja er tøffe felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Rondell 58 er fint om man tar hånd om bilen sin, er en her oppe E34 med Rondell 58, ser helt forjævlig ut. Men din derimot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Rondell er ALDRI feil på E34. Perfekt bil i mine øyne, rett og slett digger diamantsvart E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 tøff tercel..hehe.. Neida BMW,en din va skikkelig stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Se på bilen min, vil tro den har noe av det samme med sorte DE.. Selv om jeg har bredfront og uten rieger leppa da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Tja, må ligne isåfall Denne kjøpte eg på Voss i 2007 Hm, tror nok du er naboen i Ørsta ja,siden det står at du er fra samme plass;) Var ikke klar over at du hadde bilen enda,da jeg såg du skulle selge den en stund tilbake. Gratulerer med nye felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Rondell 58 er fint om man tar hånd om bilen sin, er en her oppe E34 med Rondell 58, ser helt forjævlig ut. Men din derimot! Ja synst det passer bra på denne bilen ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aambakk Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 tøff tercel..hehe..Neida BMW,en din va skikkelig stilig ja den er rå Vinterbilen jeg hadde, solgt nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå