DanielMK Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 1. Vurderer å kjøpe konfilter til min e39 523i. Vil lage det til skikkelig, med varmeskjold (helst slikt i plast, som du ser under i linken) - men problemet mitt er at eg ikkje finner ei komplett pakke med alt eg treng for å montere det ferdig, slik som Dette, til e46: http://www.schmiedmann.no/100/produkt/KN57I-1000.htm Nokon som kan hjelpe meg å finne til e39 523i 1996 ?(komplett. Gjerne i separerte deler, så lenge alt passer og blir komplett slik som på linken over)
wabby Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 1. Du finner masse på ebay. bare søk litt. Har også sett folk her på forumet under kjøp og salg som selger det. 2. Vinduet går fra kan til kant. Går like fort at du går ut å måler en E39 enn at jeg gjør det. Annen ting, hvorfor lurer du på bredden?
DanielMK Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 ahhh .. er ikkje så fan av ebay, av ein eller anna grunn. tenkte meir på gs, koed eller schmiedmann. Hehe du trenger Ikkje ut å måle. Tenkte kanskje noen hadde målene i hodet eller nedskrivd. Lurer på bredden pga evt soting/solskjerming i frontruta. streamer.
wabby Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 Du kjøper uansett en streamer som er bredere enn vinduet. Legger den på med litt vann og zalo. Drar ut boblene og deretter kapper du langt gummilista med en skarp kniv/blad. Når du handler streamer så har de somregel målebånd uansett
DanielMK Skrevet April 7, 2009 Forfatter Skrevet April 7, 2009 iiiingen som har meir kunnskaper om konfilter til denne bilen, enn det eg har? =P Kan eg kjøpe dette kittet som egentlig er til e46, og få det til å passe? Var ein her på forumet som hadde gjort det, og kun måtte lage eit nytt hål i varmeskjoldet for at det passa rett på .. http://www.schmiedmann.no/100/produkt/KN57I-1000.htm
Haug530D Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 ingen:( ? Jeg kjøpte ett slik sett: http://www.turnermotorsport.com/html/su ... bcat_id=88 Har ikke fått montert det ennda, litt dyrt men det blir omtrent som Stock, med varmeskjold å det hele, hadde ett sett tidligere fra Cosmo racing eller noe sånn, men passformen var nå så som så på det da. Så denne gangen gikk jeg for ett skikkelig sett.
DanielMK Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 Det såg skikkelig bra ut, ja Kor mykje måtte du ut med til sammen da i norske kroner (frakt, toll osv)
wabby Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Si 3500,- totalt så får du heller bli positivt overrasket om det blir billigere.
Haug530D Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Det såg skikkelig bra ut, ja Kor mykje måtte du ut med til sammen da i norske kroner (frakt, toll osv) Tror det var rundt 3500,- totalt med moms og frakt, men jeg fikk aldri tak i de på mail hos Turner motorsport, så jeg kjøpte kittet hos Understeer.com Kall meg gjerne gal som bruker så mye penger på ett luftfilter sett, men jeg liker at ting er skikkelig. Filteret skal kun vaskes i mild såpe og ikke diesel eller bensin som andre filter, det er ikke sånn vanlig filter men ett slags skumgummi på en måte. Det fulgte også med en flaske med NoToil oil eller noe sånn som man skal bruke.
DanielMK Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 Er einig i det. Er slik eg også, at når eg skal gjere nokon modifikasjoner på bilen min så skal det vere 100% gjennomført. Hmm får bestille meg et slikt ett eg da kanskje Tusen takk for hjelpen !!
Haug530D Skrevet April 9, 2009 Skrevet April 9, 2009 Er einig i det. Er slik eg også, at når eg skal gjere nokon modifikasjoner på bilen min så skal det vere 100% gjennomført.Hmm får bestille meg et slikt ett eg da kanskje Tusen takk for hjelpen !! Bare hyggelig, skal legge ut bilder når jeg har fått det montert, men monterer det ikke før jeg har vært hos BT å godkjent senkesett å felger, vil ikke installere ting på bilen som kanskje BT kan henge seg opp i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå