///Driftking Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 det er jeg enig med deg i! det ser veldig stusselig ut med de originale endestussene når bilen er blitt shina sånn som det din er. tenkte å høre med svendsen eksos jeg, hva de skal ha for å kappe den diesel knekken på min og sette på en pen endestuss som er rustfri. kan ikke være stort det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Tenkte egentlig på det samme, kan umulig bli veldig dyrt å sveise på en lydpotte hvis man kjøper en av dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Trenger ikke ny potte Kai...Svendsen selger deg sikkert noen stusser i edelstål og sveiser de på for en grei penge? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 se der ja. blei veldig bra med lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Trenger ikke ny potte Kai...Svendsen selger deg sikkert noen stusser i edelstål og sveiser de på for en grei penge? =) Det er absolutt en idé, er vel runde stusser som gjelder, går jeg ut fra, hehe.. Har ikke sett mange biler med annen stil, iallefall, bortsett fra på biler med AC Schnitzer-styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 se der ja. blei veldig bra med lyktene Er veldig fornøyd, lyktene er i veldig god stand også, passformen var heller ikke dårlig, venter bare på at blinklysene til skjermene kommer i posten nå. Takk for handelen nok en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Driftking Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 uten tvil runde!! må nok få på noe stort nok til å fylle den plassen til endestussen bak der. da blir det nok pent skal du se. enig med dr_s trenger ikke bytte hele lyddemperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Skal stikke innom å høre med dem, noe må uansett gjøres med sugerøret bak der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Pen sedan dette her, og det passet meget bra med svarte nyrer på lys bil. Sotede baklykter.. tja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 13, 2009 Share Skrevet Desember 13, 2009 Ble veldig stilig med lysa Eksosstuss er det bare å sveise på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Takk for det! Får vurdere litt om jeg skal sette på de andre baklyktene igjen, er liksom dette med helheten, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2009 Ble veldig stilig med lysa Eksosstuss er det bare å sveise på Mange takk! Ja, overtenkte kanskje eksosbiten litt, typisk meg det, hehe.. Er jo heller ikke noe poeng i å fremheve den vanvittige lyden i den syke 4-eren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Jeg mener jeg spotta deg på Råholt i går kveld, kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Ikke med mindre bilen min har tatt seg en tur på egen hånd, hehe! Hvor er det geografisk, forresten? Akershus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 14, 2009 Share Skrevet Desember 14, 2009 Takk for det! Får vurdere litt om jeg skal sette på de andre baklyktene igjen, er liksom dette med helheten, da.. Nei nei nei... Behold de mørke baklyktene du. "Alle" har jo hvit blink, så er greit å skille seg ut litt. Ang. eksos så kunne jo simons vært noe å se på. Rimelig pris, ser fett ut og gir pen men diskret lyd. Ikke noe brøl, men litt sinna snerring på høye turtall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå