Kai-P. Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Den skal opp en cm bak p.g.a negativ camber, er litt kjedelig å bytte dekker i tide og utide, eksosen er faktisk bare en stuss jeg satt på originalrøret for å fylle ut gapet i bakfangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Skal forøvrig bytte ut GT-splitterne med spoileren på bildet her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Flott e36 det.. ser meget bra ut den. Var kansje litt lav bak , men eller rå stilige sedan !! Lykke til videre med bilen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Takk for det, skal heises litt bak, sliter med litt negativ camber! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Her kommer en liten oppdatering. Var på Morris i dag og kjøpte 21,5 mm fjærputer for å få bilen noe opp bak p.g.a negativ camber. Litt usikker på om jeg synes den ble noe høy bak nå, men det er kanskje bare en vanesak. Er mulig å få tak i 10mm puter også eventuelt. Hva synes dere? Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Blei litt høy bak syns jeg. Blir nok veldig bra med 10mm puter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Enig med deg, skal bestille i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Helt perfekt nå, vil jeg si. Altfor lav bak fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Syns det ble bra nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Virkelig? Ble jo et stuk av en annen verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Bør kansje liiiit mer ned igjen bak... Men syns større felger og mindre gummi skulle vært på denne fine BMW'n . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Takk for de vennlige ordene, Steffan! Har bestilt nye fjærputer (10mm), blir montert i dag, samt at jeg har fjernet senkeskålene foran som gjorde bilen høyere.. Angående hjul så kunne det kanskje gjort seg med noen 18-tommere, ja. Får se hva som dukker opp etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Her kommer det endelige resultatet etter montering av 10mm fjærputer og fjerning av senkeskåler. Etter min mening er senkingen ganske riktig nå, hva synes dere? Tok også noen dårlige mobilbilder etter en kjapp vask. Har forøvrig bestilt 215/45-dekker for å få litt mer strekk foran, sitter 235/40 rund baut nå på 8" og 9" felg. Her kommer bilder: ¨ (Jeg vet det mangler et felgemblem, skal handle en god del hos Koed i juni). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Syns også at den senken så veldig riktig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Syns også at den senken så veldig riktig ut Takk for det! Gleder meg bare til å få litt smalere dekk foran nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå