Lars89 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Visste det kom til å bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Det ble jo bare helt perfekt . Åssen ble det til helga, blir det utdrekking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Visste det kom til å bli bra Ja, utrolig hva en halv cm kan utgjøre når man bytter fra gamle til nye deler, var nok ganske sammenklemt de gamle putene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Det ble jo bare helt perfekt .Åssen ble det til helga, blir det utdrekking? Er endelig fornøyd nå, ja! Angående utdrikningslag så har jeg ikke hørt noe mer, skal ringe i morgen og få en oppdatering. Hvis ikke det blir noe av så blir det pussetreff og vårmønstring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 denne så veldig perfekt ut, eneste jeg savner er litt grommere hjul, FK skjørt og kanskje svakt sotede ruter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 denne så veldig perfekt ut, eneste jeg savner er litt grommere hjul, FK skjørt og kanskje svakt sotede ruter? M-counter hjulan e faktisk ganske groom da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Er fornøyd med hjula, de skulle bare hatt en tur på sykehuset da de er litt kantkjørte. Har lyst på sideskjørt, men da blir det originale. Litt soting av ruter kunne kanskje vært en idé, ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Syns også M contour er et bra valg! Klassisk, men bra. Syns ikke det er så mange som har de heller om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Syns også M contour er et bra valg! Klassisk, men bra. Syns ikke det er så mange som har de heller om dagen. Det er en av grunnene til at valgte dem, den andre er at jeg liker dem.. Er riktignok ikke originale, men det gjør ikke noe i og med at det er bredere kant på disse enn originale, 8" med ET35 foran og 9" med ET45 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Flott bil, flotte felger og passe senk Sideskjørter blir bra på denne! Fått på nye skiltplatene da? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Takk for det, Doktern! Skal bare "modifisere" skiltene litt så kommer platene på, sideskjørtene kommer neste måned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 fin sedan dette:) Syns høyden på den er helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 fin sedan dette:) Syns høyden på den er helt perfekt! Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Her kommer en kjapp oppdatering. Litt detaljpirk, fikk montert 215/45-dekk foran for å få lik strekk foran og bak. Jeg ser forøvrig at jeg må få tak i et bedre kamera. Resultat: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Liker bilen din, Kai! Helt riktig senk! Hjulene er veldig kledelige, ikke noe vits å bytte ut dem? Evt i M-Parallel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå