Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er terminliste på plass!

Terminliste Telemarksavdelingen:

- Vårtreff: Søn 10.Mai (Myren industriområde - v/Skien Brannstasjon, 11.00-15.00)

-Telemarkstur: søn 21.juni (Vi starter som alltid i Skien, og vi møtes kl.1100 på parkeringen ved Herkules.

Kjøreruta i år er som følger:

Gvarv, Bø, Seljord, Høydalsmo, Dalen, Vrådal, Treungen, Drangedal, Skien.

Hvor vi stopper underveis er ikke helt banket enda, men det blit helt sikkert stopp ved kroa i Høydalsmo. Her er det mulighet for å spise både på gatekjøkken og veikro. De som ønsker en mer gastronomisk opplevelse kan fortsette turen til Dalen Hotell (forhåndsbestilling) og spise der. Så møtes alle etterpå ved Dalen Hotell for en kaffepause.

Kjørelengde på turen er, iflg. Gule Sider, 315km, og er beregnet til å ta ca 5 timer uten stoppene.

Tips til stopp underveis eller advarsler om dårlige veier eller veiarbeid mottas med takk. )

- Høsttreff: Lør 3.Okt (NAF banen- Skien, 11.00-15.00)

- Onsdagstreff: 13.Mai , 10.Juni, 8.Juli, 12.Aug, 9.Sept, og 14.Okt (oppmøte på Kvalitet Veikro - Gråtenmoen i Skien, 18.30)

Still opp! : )

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjøreturen strekker seg i utgangspunktet lenger enn Skien / Porsgrunn. Mer info kommer angående dette.

Flott, jo flere som stiller opp, jo bedre! Telemarksavdelingen er trossalt ikke død! ; )

• 2 weeks later...
Skrevet

Og kjøreturen blir om ikke like bra i år, så bedre ; )

Beklager at det ikke ble kjøretur i fjor. Men i år blir det det! : )

Om man bruker stoppsted på gulesider, " Myren Industriområde, 3718 Skien " Så er man på rett plass. Brannstasjonen ligger rett ved rundkjøringen man har da på stoppsted. Ser godt hvor treffet er når man er like ved rundkjøringen. Meget oversiktlig fra veien.

Kart til brannstasjonen i Skien om man kjører gjennom Porsgrunn:

http://www.gulesider.no/kart/;jsessioni ... ab%3Droute

Tja, jeg fikk det ikke til, noen som er mer kyndige på området her kanskje?

Skrevet

Hadde vært morro å møtt opp på Vårtreffet ihvertfall. Det er 2 dager etter at bilen skal være mappet :) Men er vel den helga det er no konfirmasjons shit?

Skrevet

da tror jeg svigers kan belage seg på en besøk den helgen. Er det åpent for folk som ikke er medlem i ccn?

hvis jeg ikke har bil så skal jeg se om jeg kan få tak i noe moro.

tenke, tenke....

Skrevet

Ja driver med catering og nå er det ikke bare søndager i mai men lørdager med konfirmasjoner også, gitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...