Fliid Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Telemarks avdelingen er veldig snille, så ikke vær redd. Det er åpent for alle som ønsker og komme! Du må nå se å bli medlem da, milhouse. ; ) hehe
Bmw_e39 Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Høres bra ut, da vil jeg også være med på luftetur Jeg vil, jeg vil ;-P hehe
milhouse Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Telemarks avdelingen er veldig snille, så ikke vær redd. Det er åpent for alle som ønsker og komme! Du må nå se å bli medlem da, milhouse. ; ) hehe Jeg skal vurdere men da blir det bimmers, bimmerpost, bmwccn, porshe club norge og rennlist(ikke så mye lengre) å følge med på det blir litt mye. Madammen mener at jeg holder nok på med bil noe jeg har forståele for. Vi sees der nede.
Fliid Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 Dagene går fort. Bumper tråden, så er sjansen for at flere ser den ; ) Vell møtt til treff ; )
Fliid Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 Gjør det ; ) Får håpe godværet er med oss på treffene!
marararius Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Kommer om bilen blir ferdig Fikk melding i dag også Fint å få de.
Fliid Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 Den blir vel ferdig den? ; ) Godt å høre at meldings systemet fungerer! Har hatt litt trøbbel med systemet, men fluken er fikset. Jungeltelegrafen er en fin ting, men styret syntes at meldings systemet og er en fin ting. Da får alle medlemmene det med seg. Vi ønsker jo godt oppmøte! ;D Meldingen låt som følger; "Vårtreff BMWCCN Telemark 10.05.09 ved brannstasjonen på Myren i Skien. Utstilling med premiering. Treffet er fra 11.00til 15.00. Kiosksalg. Vel møtt! " Høres ikke dette forlokkende ut, folkens? Premiene er forøvrig knall gode ; )
marararius Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Ja du kan jo bare komme å hjelpe meg! Satse på jeg får den ferdig, må jo ha den på 4 hjuls kontroll, bytte frontrute, og eu-godkjenne også, etter den er ferdig i garasjen. Men prøver så godt jeg kan
StianA Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Ja du kan jo bare komme å hjelpe meg! Satse på jeg får den ferdig, må jo ha den på 4 hjuls kontroll, bytte frontrute, og eu-godkjenne også, etter den er ferdig i garasjen. Men prøver så godt jeg kan har tid til og sitte her du da
marararius Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Ja kom fra jobb for litt siden, skal skru hele onsdagen tenkte jeg
Fliid Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 2 uker til, så med litt god koordinering så tenker jeg du får det til ; ) Har en del som må plass før første treff jeg og, men koordinering er her stikkordet. : ) Blir det krise med tia, så skal jeg gjerne komme å hjelpe til. Litt presset for tid akkurat nå, men hva får man vel ikke til hvis man vil!
marararius Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Noen verksteder du har å anbefale til 4 hjuls kontroll rundt om her? Og til eu-kontroll. Har ikke noen problemer med bilen når jeg skal vise den, regner jeg med, men er kjipt om de skal henge seg oppi senk/felger og den regla der... Ikke umulig du får noen meldinger med spørsmål Prøver å få det til Fri fra fredag morgen, til tirsdag kveld, så kan vel få gjort mye da
Wendel Skrevet April 27, 2009 Skrevet April 27, 2009 Jeg fikk også sms idag Stiller som sagt såsant alt går bra i benken fredagen før treffet
Fliid Skrevet April 27, 2009 Forfatter Skrevet April 27, 2009 Pm sendt. Hehe, bare å spørre det! Skal svare etter beste evne ; ) ja, da har du god tid til bil skruing : ) Jeg fikk også sms idag Stiller som sagt såsant alt går bra i benken fredagen før treffet Flott, jo flere jo bedre! ; ) Benken går nok strålende skal du se! Er jo en grombøsje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå