Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Telemarks avdelingen er veldig snille, så ikke vær redd. Det er åpent for alle som ønsker og komme! Du må nå se å bli medlem da, milhouse. ; ) hehe

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Telemarks avdelingen er veldig snille, så ikke vær redd. Det er åpent for alle som ønsker og komme! Du må nå se å bli medlem da, milhouse. ; ) hehe

Jeg skal vurdere men da blir det bimmers, bimmerpost, bmwccn, porshe club norge og rennlist(ikke så mye lengre) å følge med på det blir litt mye. Madammen mener at jeg holder nok på med bil noe jeg har forståele for.

Vi sees der nede.

Skrevet

Den blir vel ferdig den? ; ) Godt å høre at meldings systemet fungerer! Har hatt litt trøbbel med systemet, men fluken er fikset. Jungeltelegrafen er en fin ting, men styret syntes at meldings systemet og er en fin ting. Da får alle medlemmene det med seg. Vi ønsker jo godt oppmøte! ;D

Meldingen låt som følger;

"Vårtreff BMWCCN Telemark 10.05.09 ved brannstasjonen på Myren i Skien. Utstilling med premiering. Treffet er fra 11.00til 15.00. Kiosksalg. Vel møtt! "

Høres ikke dette forlokkende ut, folkens? Premiene er forøvrig knall gode ; )

Skrevet

Ja du kan jo bare komme å hjelpe meg! :D Satse på jeg får den ferdig, må jo ha den på 4 hjuls kontroll, bytte frontrute, og eu-godkjenne også, etter den er ferdig i garasjen. Men prøver så godt jeg kan :)

Skrevet
Ja du kan jo bare komme å hjelpe meg! :D Satse på jeg får den ferdig, må jo ha den på 4 hjuls kontroll, bytte frontrute, og eu-godkjenne også, etter den er ferdig i garasjen. Men prøver så godt jeg kan :)

har tid til og sitte her du da :lol:

Skrevet

2 uker til, så med litt god koordinering så tenker jeg du får det til ; ) Har en del som må plass før første treff jeg og, men koordinering er her stikkordet. : )

Blir det krise med tia, så skal jeg gjerne komme å hjelpe til. Litt presset for tid akkurat nå, men hva får man vel ikke til hvis man vil!

Skrevet

Noen verksteder du har å anbefale til 4 hjuls kontroll rundt om her? Og til eu-kontroll. Har ikke noen problemer med bilen når jeg skal vise den, regner jeg med, men er kjipt om de skal henge seg oppi senk/felger og den regla der...

Ikke umulig du får noen meldinger med spørsmål :) Prøver å få det til :) Fri fra fredag morgen, til tirsdag kveld, så kan vel få gjort mye da :D

Skrevet

Pm sendt.

Hehe, bare å spørre det! Skal svare etter beste evne ; )

ja, da har du god tid til bil skruing : )

Jeg fikk også sms idag :) Stiller som sagt såsant alt går bra i benken fredagen før treffet :)

Flott, jo flere jo bedre! ; ) Benken går nok strålende skal du se! Er jo en grombøsje!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...