fish Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Onsdagstreff BMWCCN, avd. Telemark, ons 10/6-09 kl 18.30 (Kvalitet, Gråtamoen). Se første innlegg i denne tråd...
Fliid Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Er overskyet, men hva gjør vel det? Still opp! : ) Er bare morro ; )
Fliid Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Er en arrangert anledning for medlemmer i klubben til å møtes for å ta en prat med likesinnede (Man må overhodet ikke være medlem heller). Ett hva man kanskje kan kalle " spark i dekka treff". Deltakere bestemmer hva som skjer, om man finner ut at man tar en felles kjøretur o.l , det er opp til deltakerene. Oppmøte i dag var bedre enn forrige Onsdagstreff. Da kom kun jeg. I dag kom fish også, og det var hyggelig! Ønsker og få liv i lokal klubben igjen og søker selvfølgelig enda bedre oppmøte neste gang. Er en Onsdag i måneden, for mye å be om? ; )
///FredriK.S Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Var det bare dere to der i dag? Tenkte jeg skulle komme, men hadde ikke tid, men siden det ikke var så mange der så var det kanskje like greit.
Fliid Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Er slik tanke trend som jeg håper kan snues! Om en og en tenker at " om jeg kommer, så er jo det bra" så blir vi flere og flere og kan være fornøyde med en lokalklubb som puster med friske lunger! Engasjerte medlemmer kan vi ikke få nok av! : )
///FredriK.S Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Mente sånn at siden ikke det var noen andre der i dag, så var det like greit at jeg ikke kom. Etter som det ikke er mye å snakke med meg om. (litt aldersforskjeller mellom oss, jeg er det bare for å se)
Fliid Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Men lidenskapen for bmw er felles, så uansett alder, da har man mye å snakke om : ) Informasjon om kjøretur 21 Juni er lagt til i første post.
Fliid Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Husk kjøretur til Søndag! Se første post : )
Fliid Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 Generelt svar; De som møter opp, skal kjøre. hehe, jeg skal hvertfall stille med E30'n og kanskje E39'n også.
Fliid Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Skrevet Juni 19, 2009 Kjører på med enda en påminnelse om kjøretreffet! : ) Se første post. Jeg har forøvrig ansvar for kjøring fra Herkules parkering og til Bø, hvor Ole Christian (Leder for Telemark avdeling) tar over. E30'n røyk jeg Hardyen på i kveld (så mye for E36 M3 deler). Så vær på utkikk etter en E39, LH registrert på parkeringen.
RobertN Skrevet Juni 19, 2009 Skrevet Juni 19, 2009 Kommer på søndag jeg, selvom bilen ikke ser ut og jeg har et jævlig hull i eksosen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå